DutchShuffle
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vinden jullie de belangrijkste sectie van het forum?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Wat vinden jullie de belangrijkste sectie van het forum?

Wat vinden jullie de belangrijkste sectie van het forum? I_vote_lcap29%Wat vinden jullie de belangrijkste sectie van het forum? I_vote_rcap 29% 
[ 14 ]
Wat vinden jullie de belangrijkste sectie van het forum? I_vote_lcap10%Wat vinden jullie de belangrijkste sectie van het forum? I_vote_rcap 10% 
[ 5 ]
Wat vinden jullie de belangrijkste sectie van het forum? I_vote_lcap17%Wat vinden jullie de belangrijkste sectie van het forum? I_vote_rcap 17% 
[ 8 ]
Wat vinden jullie de belangrijkste sectie van het forum? I_vote_lcap38%Wat vinden jullie de belangrijkste sectie van het forum? I_vote_rcap 38% 
[ 18 ]
Wat vinden jullie de belangrijkste sectie van het forum? I_vote_lcap4%Wat vinden jullie de belangrijkste sectie van het forum? I_vote_rcap 4% 
[ 2 ]
Wat vinden jullie de belangrijkste sectie van het forum? I_vote_lcap2%Wat vinden jullie de belangrijkste sectie van het forum? I_vote_rcap 2% 
[ 1 ]
 
Totaal aantal stemmen : 48
 
 

Wat vinden jullie de belangrijkste sectie van het forum? Empty Wat vinden jullie de belangrijkste sectie van het forum?

Bericht van STAR Boost d'Flash 11.10.09 0:42

Waarom is die sectie zo belangrijk?
STAR Boost d'Flash
STAR Boost d'Flash
Admin
Admin

Aantal berichten : 1446
Leeftijd : 32
Woonplaats : Harlingen, Nederland
Crew : STAR Boost
Registration date : 22-11-08

https://dutchshuffle.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie de belangrijkste sectie van het forum? Empty Re: Wat vinden jullie de belangrijkste sectie van het forum?

Bericht van Akiii 11.10.09 0:54

Sander schreef:Waarom is die sectie zo belangrijk?

Dan weten mensen of er nog wat te doen valt of wanneer er wat is zoals een meet up
welke evenementen hebben we dan, we kunnen van alles regelen

Sommige mensen weten niet wat melbourne shuffle inhoud sommige zijn te TB

ik weet voor mezelf dat ik melbourne shuffle leuk vind en Voorderest heb ik me eigen leven

Maar hoe shuffle je dat doe je door vids en door andere zoo leer je dat
En welke muziek bij melbourne shuffle is..

Daarom hebben we deze forum... en daarom is dit zo belangrijk o.0 OOOOOOOOOO affraid (wat kan ik lullen zeg) lol! Sleep

Akiii

Aantal berichten : 89
Leeftijd : 32
Woonplaats : wormerveer noord-holland
Registration date : 04-02-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum