DutchShuffle
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

AL DAT GEZEIK!!!

+2
J.F
Phantom
6 plaatsers

Ga naar beneden

AL DAT GEZEIK!!! Empty AL DAT GEZEIK!!!

Bericht van Phantom 15.11.09 20:48

Ten eerste hoop ik dat sander of de andere admins/mods deze post aub niet willen verwijderen aangezien ik mijn mening geef en hier niemand persoonlijk mee wil aanvallen ik hoop alleen dat mensen iets gaan realiseren zo niet dan is dat hun zaak en bemoei ik mij daar verder ook niet mee deze post heb ik even gekopieerd van hyves waar ik hem al eerder had neer gezet.


Weetje ik waarschuw alvast dat er grof taalgebruik hierin gaat voorkomen aangezien ik het gewoon zat ben.

houd tog voor goed op met dit heen en weer gekanker jullie zijn allemaal nutteloos kwa dit jah sorry hoor ben gewoon ff goed pissed weetje all jullie fackers verkloten het dat jullie je zelfd shufflers durven te noemen ravers durven te noemen mensen die zich aan plur houden FACK JULLIE FACKA personen jullie zaaien haat stuk voor stuk of je dit nou bewust doet of niet. weetje MBS is geen facking popu wedstrijd wie er het meeste trekt en wie er het Actievst is over tb%u2019s gesproken jullie vertoonen met dit soort dingen juist Tb gedrag dat wilt niet zeggen dat je adt ook bent maar tog vertoon je het. gvd ik wou dat we terug konden naar voor deze hyves en naar voor het forum toen alles nog gewoon goed en gezellig was en het niet om facking shit ging kom op mense ik vraag jullie leer weer met elkaar om te gaan ruzies te begraven en facking weer lol te hebben voor de dans en de muziek

Ik hoop dat jullie begrijpen dat ik men mening hier neer zet en het niets is om jullie persoonlijk aan tevallen ik hoop alleen dat er eindelijk iets kan veranderen en dat we net als de rest van de wereld eindelijk eens samen kunnen gaan zonder ruzie en zonder gekanker Bedankt voor het lezen

//Peace Out ik verdwijn denk maar weer underGround Latah Grtz danny Aka [HV]Phantom
Phantom
Phantom

Aantal berichten : 50
Leeftijd : 32
Woonplaats : Deventer
Crew : 1 - 2 Polizei!
Registration date : 22-10-09

Terug naar boven Ga naar beneden

AL DAT GEZEIK!!! Empty Re: AL DAT GEZEIK!!!

Bericht van J.F 15.11.09 21:52

jij verschilt nie veel van al die andere haat zaaiers
als jij mensen wil bekritiseren of wil laten realiseren moet je eerst weten wat jou eigen standpunt is. Dus laat me maare beginnen: je wil mensen laten realiseren/laten doordringen hoe het is? maar door middel van jou aggressief taal gebruik zal je nergens komen. De regels die gemaakt zijn voor shuffle zijn allemaal leuk en aardig maar deze zijn niet realistisch, mensen zijn egoistische wezens. deze willen altijd in de belangstelling staan. lol hebben en dansen ok, maar ruzie ontstaat altijd, de reden hiervan is (ook al accepteren jullie het niet) de mensheid is nou een zielig soort
Als jij weet hoe het hoort waarom stoor jij jezelf uberhaupt and dat geruzie? mij interesseert het namelijk niet wat ( bijvoorbeeld ) wouter zegt maar onnodige beledingen / bewering hoef je inderdaad niet te pikken. Laat mensen hun gang gaan als zij niet willen inzien hoe het hoort dan is het hun zaak. want dat gekanker van jouw zaait nou eenmaal haat of je het nou wilt of niet
J.F
J.F

Aantal berichten : 294
Leeftijd : 32
Woonplaats : zandvoort
Crew : H.A.R.D.T.R.I.P
Registration date : 14-03-09

http://candiilover.hyves.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

AL DAT GEZEIK!!! Empty Re: AL DAT GEZEIK!!!

Bericht van STAR Boost d'Flash 15.11.09 22:00

Vriend,

Ik snap niet eens waar het vandaan komt, denkje dat wij het hebben verziekt? Kijk jij maar eens op youtube https://www.youtube.com/watch?v=ZPaMdxC6CQI jack40k 3 compilation. Dit is waardoor het niet meer Underground is, waarom denk je dat wij er nog om geven na die 11.774.196 views.

De enige haat saaiers zijn jij & wouter. Wouter omdat hij de melbourne shuffle hyves en dutchshuffle niet bij elkaar wil hebben ofzo en hij ons hier maar ziellig vind. Ik bedoel shuffle is voor iedereen en alle shufflers hebben ergens een band met zich, hij wil die band dus niet.
Jij hebt en maakt allemaal van die haat topics. Dit maakt jou zeker niet gelieft. Als je underground wil, leave the forum, leave the hyves. Kom gewoon niet de hele tijd met zulke topics aanzetten hier. Wij zijn gewoon een leuke dutchshuffle society.
STAR Boost d'Flash
STAR Boost d'Flash
Admin
Admin

Aantal berichten : 1446
Leeftijd : 32
Woonplaats : Harlingen, Nederland
Crew : STAR Boost
Registration date : 22-11-08

https://dutchshuffle.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

AL DAT GEZEIK!!! Empty Re: AL DAT GEZEIK!!!

Bericht van Zooka 15.11.09 22:17

Een zeiktopic tegen gezeik?
Zooka
Zooka

Aantal berichten : 119
Leeftijd : 31
Woonplaats : Belgium
Registration date : 03-02-09

Terug naar boven Ga naar beneden

AL DAT GEZEIK!!! Empty Re: AL DAT GEZEIK!!!

Bericht van Mysterion? 15.11.09 22:59

Kom op mensen.
Waarom ruzie maken?
Hele gedoe over shuffle.
Iedereen heeft ze eigen manier.
sander ( Dutchshuffle )
en Wouter ( Hyves )


maar ja doet er niet toe xD
iedergeval , veel mensen hebben niet veel tijd.
Vanwegen de scholen enzo voort.
meetings? ach leef je uit.
vroeg of laat kom je er wel achter van ( kut ik had dat geld beter kunnen bewaren )
maar ja is jullie keuzen.

maar er worden ruzie`s gemaakt om niks.

Ik vraag hier met vriendelijk verzoek.
of wij nu met ze alle normaal kunnen doen!

greets : indo0w ;-)
Mysterion?
Mysterion?

Aantal berichten : 123
Leeftijd : 31
Woonplaats : rotterdam
Crew : Goed:D
Registration date : 15-03-09

http://melbourne-shuffle.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

AL DAT GEZEIK!!! Empty Re: AL DAT GEZEIK!!!

Bericht van Janos 15.11.09 23:02

ik snap sowieso niet waarom je dit hier plaatst dit forum is gewoon vredig niks mee aan de hand en nu kom jij hier mee aanzette hou et probleem op de plek waar et begon en dat is hyves -.-
Janos
Janos

Aantal berichten : 989
Leeftijd : 30
Woonplaats : Eindhoven
Crew : droog
Registration date : 03-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

AL DAT GEZEIK!!! Empty Re: AL DAT GEZEIK!!!

Bericht van Phantom 15.11.09 23:19

Ik heb dit maar om 1 reden hier ook geplaatst om dat somige van ons dus dubbel op zitten en ook op hyves daarop werd er al gereageert door sommige positief door andere negatief maarjah dit is net wat ik al in men post zetten dit is niet om haat te zaaien of om iemand aan tevallen maar ik merk gewoon dat vrienden van me tegen elkaar op gaan door bijv. de ene is voor forum de andere is voor hyves en als je daar midden in zit is dat gewoon niet leuk ik verlang gewoon terug na de tijd toen het nog egt gezellig was en we gezamelijk allemaal nog 1 waren en je niet de 1 die op forum zat en de andere op hyves snapje, Ik vind dit gewoon zonde ik denk dat als we met zen alle gewoon rustig een keer aan tafel gaan zitten en hbet er rustig opver hebben en dan voornamelijk sander en wouter die met elkaar gana praten dat we best tot een rustige en leuke oplossing kunnen komen en dat het gewoon weer hardstikker gezellig kan worden zoals het was maarjah jullie doen maar wat jullie willen ik bemoei me er verder niet mee en zie wel wat er gebeurt

//PeaCe out
Phantom
Phantom

Aantal berichten : 50
Leeftijd : 32
Woonplaats : Deventer
Crew : 1 - 2 Polizei!
Registration date : 22-10-09

Terug naar boven Ga naar beneden

AL DAT GEZEIK!!! Empty Re: AL DAT GEZEIK!!!

Bericht van STAR Boost d'Flash 15.11.09 23:41

Het moet niet gekker worden, don't blame me ... heb nergens mee te maken echt serieus. Ik word verwijderd van hyves omdat na mijn mening de hyves en dutchshuffle gewoon bij elkaar horen zoals je zelf zegt. Alle nederlandse shufflers gewoon één.

Ik heb gezegt wat ik er van vond tegen wouter persoonlijk via prive bericht dus daar heeft niemand verder ook maar iets mee te maken. Dus ga niet over mij ouwehoeren hier wil je.
STAR Boost d'Flash
STAR Boost d'Flash
Admin
Admin

Aantal berichten : 1446
Leeftijd : 32
Woonplaats : Harlingen, Nederland
Crew : STAR Boost
Registration date : 22-11-08

https://dutchshuffle.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

AL DAT GEZEIK!!! Empty Re: AL DAT GEZEIK!!!

Bericht van Phantom 15.11.09 23:44

Sander voor je me flamed lees aub beter wat ik neerzetten, Er staat dat jullie 2 keer rond de tafel moeten ik weet niet of je dat spreekwoord kent maar dat is rustig met elkaar praten en tot een oplossing komen dat is toch anders dan iemand de schuld geven ik wil gewoon weer rust in de shuffle scene dat iedereen weer met elkaar kan opschieten als je even op msn komt zou ik je zijn msn kunnen geven en dan zouden jullie even rustig kunnen praten
Phantom
Phantom

Aantal berichten : 50
Leeftijd : 32
Woonplaats : Deventer
Crew : 1 - 2 Polizei!
Registration date : 22-10-09

Terug naar boven Ga naar beneden

AL DAT GEZEIK!!! Empty Re: AL DAT GEZEIK!!!

Bericht van J.F 15.11.09 23:47

mensen knocken met dat kinderachtige gedoe hiermee komen wij dus absuluut nergens danny ik snap je punt, maar janos heeft gelijk de ruzie moest daar blijven
*closed*

regards, ME Smile
J.F
J.F

Aantal berichten : 294
Leeftijd : 32
Woonplaats : zandvoort
Crew : H.A.R.D.T.R.I.P
Registration date : 14-03-09

http://candiilover.hyves.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

AL DAT GEZEIK!!! Empty Re: AL DAT GEZEIK!!!

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum