DutchShuffle
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tips! (''Oplossing tegen plak vloer?'')

+6
Cheesychu
Chagall
//HC//Guillaume
Re-Style
Sunlight
STAR Boost d'Flash
10 plaatsers

Ga naar beneden

Tips! (''Oplossing tegen plak vloer?'') Empty Tips! (''Oplossing tegen plak vloer?'')

Bericht van STAR Boost d'Flash 27.11.09 20:45

Hehe, ben net de Melbourne Shuffle dvd aan het kijken echt niet normaal hoe vet. Ik zal deze topic binnenkort update!

Tips:
1. Neem genoeg baby poeder mee naar clubs tegen de plak vloer. (DJ zegt: Normaal ruikt het naar sigaretten maar ik melbourne als ik een club binnen kom ruikt het naar baby's WTF!)

2. Dans zoals jij dat wil, ook al vinden anderen het gay, dom of lelijk. De mensen zullen je respecteren omdat je doet wat je wil, daar gaat het nu éénmaal om genieten van de muziek op de manier die jij op dat moment wil doen!

3. Oefen het shuffle wanneer jij dat ook maar wil, het zou je niet moeten boeien of je het nou leert op een feest of thuis. Zolang je maar geniet! Anderen zullen je helpen, doen ze dat niet ... dan horen ze er gewoon niet thuis Wink

4. Moves van anderen overnemen is niet verkeerd maar juist goed. Zo kan jij er misschien wel meer van genieten en dat is waar het om gaat. Door andere moves over te nemen kan je ook weer eigen moves verzinnen.

5. Wees creatief, de melbourne shuffle is een reflectie van je plezier. Geniet van de muziek zoals jij dat wil!

6. Laten we een keer basketbal gaan spelen met shuffle? Machtig! Heb het gezien in melbourne shuffle DVD en dat is zkr de moeite waard lekker met een onzichtbare bal haha Very Happy I will show, binnenkort maak ik effe filmpje Razz

7. Noem het geen melbourne shuffle meer, dat bestaat niet. Het is en blijft gewoon ''Rocker/Rocking'' voor de echten onder ons!




ALLE Tips om aan de lijst toe te voegen zijn welkom hehe


Laatst aangepast door Mojo Jojo op 16.05.10 15:24; in totaal 2 keer bewerkt
STAR Boost d'Flash
STAR Boost d'Flash
Admin
Admin

Aantal berichten : 1446
Leeftijd : 32
Woonplaats : Harlingen, Nederland
Crew : STAR Boost
Registration date : 22-11-08

https://dutchshuffle.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips! (''Oplossing tegen plak vloer?'') Empty Re: Tips! (''Oplossing tegen plak vloer?'')

Bericht van Sunlight 27.11.09 21:30

Netjes & goede tips Very Happy
Sunlight
Sunlight

Aantal berichten : 357
Leeftijd : 26
Woonplaats : Rijnsburg
Crew : [LSM]
Registration date : 08-02-09

http://www.rijnsburgseboys.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips! (''Oplossing tegen plak vloer?'') Empty Re: Tips! (''Oplossing tegen plak vloer?'')

Bericht van Re-Style 27.11.09 21:44

Ik wil die dvd ook zien/hebben
Heb je hem gekocht?
of gedownload?
Re-Style
Re-Style

Aantal berichten : 768
Leeftijd : 29
Woonplaats : Eindhoven
Registration date : 03-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips! (''Oplossing tegen plak vloer?'') Empty Re: Tips! (''Oplossing tegen plak vloer?'')

Bericht van STAR Boost d'Flash 27.11.09 22:19

Nah Youtube, alleen 4/7 parts maar Sad En de rest komt ook niet meer, omdat diegene maar vind dat we de dvd moeten kopen. Wat ik volgende week ook zeker ga doen! Heeft mij een hele andere kijk gegeven op de melbourne shuffle!

1/7