DutchShuffle
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Oproep

+4
Danny
Chagall
Chunkit
STAR Boost d'Flash
8 plaatsers

Ga naar beneden

Oproep Empty Oproep

Bericht van STAR Boost d'Flash 29.12.09 2:40

Hey,

Ik heb al meerdere malen gevraagd of er iemand is die het wil overnemen, dit is dus de laatste kans.
Per vandaag stop ik ermee, heb er geen lol meer in namelijk. Als er binnen 7 dagen geen opvolger is zal de rest voor zich spreken.

Greetz,
Sander
STAR Boost d'Flash
STAR Boost d'Flash
Admin
Admin

Aantal berichten : 1446
Leeftijd : 32
Woonplaats : Harlingen, Nederland
Crew : STAR Boost
Registration date : 22-11-08

https://dutchshuffle.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Oproep Empty Re: Oproep

Bericht van Chunkit 29.12.09 4:13

als et neit anders kan blijf ik wel admin met jermo das misgien betere ookal doe ik neit veel lol maar dit is onze enige connectie forum om meetings te bespreken
Chunkit
Chunkit

Aantal berichten : 450
Leeftijd : 32
Woonplaats : Breda
Crew : H.A.R.D.T.R.I.P
Registration date : 29-12-08

http://azn-dragon.hyves.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Oproep Empty Re: Oproep

Bericht van Chagall 29.12.09 17:30

Denk dat er niet veel gebeurt hoeft te worden, als je mensen vind die nederlands zijn een shufflen kun je ze de site geven, bij filmpjes op youtube even het forum linken.
Voor de rest forum modereren tegen spam enzo.
That´s all Wink
Denk dat Jermo en jij het wel aankunnen Very Happy
Chagall
Chagall

Aantal berichten : 584
Leeftijd : 30
Woonplaats : Tiel
Registration date : 11-02-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Oproep Empty Re: Oproep

Bericht van Chunkit 30.12.09 1:18

ik ben te lui om reclames te maken dus daar ga ik geen moeite aan besteden
en ten tweede niemand gaat mij iets zeggen van wat ik moet doen want ik luister tog niet
en als laatste ik heb gwn liever dat deze groep zo blijf en geen meer mensen bij komen en dat we gwn de meetings door middel van deze forum door te laten gaan

groetjes die gekke chinees Wink
Chunkit
Chunkit

Aantal berichten : 450
Leeftijd : 32
Woonplaats : Breda
Crew : H.A.R.D.T.R.I.P
Registration date : 29-12-08

http://azn-dragon.hyves.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Oproep Empty Re: Oproep

Bericht van Chagall 30.12.09 11:54

Chunkit schreef:ik ben te lui om reclames te maken dus daar ga ik geen moeite aan besteden
en ten tweede niemand gaat mij iets zeggen van wat ik moet doen want ik luister tog niet
en als laatste ik heb gwn liever dat deze groep zo blijf en geen meer mensen bij komen en dat we gwn de meetings door middel van deze forum door te laten gaan

groetjes die gekke chinees Wink

Zeg ik dan dat jij iets moet doen?
Ik zeg alleen dat het forum makkelijk leefbaarblijft als mensen weet je wel iemand tegen komen die ook shuffled en nederlands is?
Dan kun je hem naar het forum verwijzen, ik zeg niet Chunkit ga mensen op zoeken die nederlands zijn en shufflen en die naar het forum verwijzen Wink
Daarnaast zeg ik kan het ook wel handig zijn om bij je EIGEN vids een linkje naar het forum te plaatsen, aangezien mensen zo in contact komen met de community.
Zo ben ik ook verder gekomen,,,
Eerst wat oefenen en toen later bij Melbshuffle.com gegaan, en daar heeft Sander mij uitgenodigt voor dit forum.

Nogmaals voor de zekerheid:
IK VERPLICHT NIEMAND DIT TE DOEN
Chagall
Chagall

Aantal berichten : 584
Leeftijd : 30
Woonplaats : Tiel
Registration date : 11-02-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Oproep Empty Re: Oproep

Bericht van Chunkit 30.12.09 15:11

Chagall schreef:
Chunkit schreef:ik ben te lui om reclames te maken dus daar ga ik geen moeite aan besteden
en ten tweede niemand gaat mij iets zeggen van wat ik moet doen want ik luister tog niet
en als laatste ik heb gwn liever dat deze groep zo blijf en geen meer mensen bij komen en dat we gwn de meetings door middel van deze forum door te laten gaan

groetjes die gekke chinees Wink

Zeg ik dan dat jij iets moet doen?
Ik zeg alleen dat het forum makkelijk leefbaarblijft als mensen weet je wel iemand tegen komen die ook shuffled en nederlands is?
Dan kun je hem naar het forum verwijzen, ik zeg niet Chunkit ga mensen op zoeken die nederlands zijn en shufflen en die naar het forum verwijzen Wink
Daarnaast zeg ik kan het ook wel handig zijn om bij je EIGEN vids een linkje naar het forum te plaatsen, aangezien mensen zo in contact komen met de community.
Zo ben ik ook verder gekomen,,,
Eerst wat oefenen en toen later bij Melbshuffle.com gegaan, en daar heeft Sander mij uitgenodigt voor dit forum.

Nogmaals voor de zekerheid:
IK VERPLICHT NIEMAND DIT TE DOEN


wow chagal relax man ik zeg gwn iets waar ik over denk dit is gwn over et algemeen en niet op alleen jouw gericht Wink
dus je hoef je niet zo aan gesproken te voelen lol
Chunkit
Chunkit

Aantal berichten : 450
Leeftijd : 32
Woonplaats : Breda
Crew : H.A.R.D.T.R.I.P
Registration date : 29-12-08

http://azn-dragon.hyves.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Oproep Empty Re: Oproep

Bericht van Danny 30.12.09 19:22

Chunkit schreef:
Chagall schreef:
Chunkit schreef:ik ben te lui om reclames te maken dus daar ga ik geen moeite aan besteden
en ten tweede niemand gaat mij iets zeggen van wat ik moet doen want ik luister tog niet
en als laatste ik heb gwn liever dat deze groep zo blijf en geen meer mensen bij komen en dat we gwn de meetings door middel van deze forum door te laten gaan

groetjes die gekke chinees Wink

Zeg ik dan dat jij iets moet doen?
Ik zeg alleen dat het forum makkelijk leefbaarblijft als mensen weet je wel iemand tegen komen die ook shuffled en nederlands is?
Dan kun je hem naar het forum verwijzen, ik zeg niet Chunkit ga mensen op zoeken die nederlands zijn en shufflen en die naar het forum verwijzen Wink
Daarnaast zeg ik kan het ook wel handig zijn om bij je EIGEN vids een linkje naar het forum te plaatsen, aangezien mensen zo in contact komen met de community.
Zo ben ik ook verder gekomen,,,
Eerst wat oefenen en toen later bij Melbshuffle.com gegaan, en daar heeft Sander mij uitgenodigt voor dit forum.

Nogmaals voor de zekerheid:
IK VERPLICHT NIEMAND DIT TE DOEN


wow chagal relax man ik zeg gwn iets waar ik over denk dit is gwn over et algemeen en niet op alleen jouw gericht Wink
dus je hoef je niet zo aan gesproken te voelen lol

F@ck ye chunkit ur right i know how u feel i feel the same : ) the groups that go to meetings now are nice keep it like that : )
TEEHEE verder dit is handig om alleen te houden voor meetings verder is het toch al dood duuuusja : ) lets seeee
chunk lol : P k had nog foto gepost van je phatties op me hyves check it man : )
Danny
Danny

Aantal berichten : 414
Leeftijd : 34
Woonplaats : wieringerwerf
Crew : H.A.R.D.T.R.I.P
Registration date : 22-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Oproep Empty Re: Oproep

Bericht van STAR Boost d'Flash 30.12.09 22:43

Dat vind ik dus niet een goed idee, ben ik het totaal niet mee eens Wink Puur omdat ik vind dat het shuffle voor iedereen is, iedereen die aan de shuffle doet behoort tot dezelfde groep.
Iedereen die eraan begint hoort er ook bij, iedereen die eraan wil gaan beginnen hoort erbij.
Het is niet vet om een groep te willen beperken omdat het zo wel leuk genoeg is. Het kan altijd leuker, der zijn echt nog wel een paar honderd coole mensen waar je mee kan lachen... alleen kennen die de shuffle nog niet Wink

Vind het onzin om de groep proberen beperkt te houden.
STAR Boost d'Flash
STAR Boost d'Flash
Admin
Admin

Aantal berichten : 1446
Leeftijd : 32
Woonplaats : Harlingen, Nederland
Crew : STAR Boost
Registration date : 22-11-08

https://dutchshuffle.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Oproep Empty Re: Oproep

Bericht van Chunkit 31.12.09 3:57

Dance Vision//d'Flash schreef:Dat vind ik dus niet een goed idee, ben ik het totaal niet mee eens Wink Puur omdat ik vind dat het shuffle voor iedereen is, iedereen die aan de shuffle doet behoort tot dezelfde groep.
Iedereen die eraan begint hoort er ook bij, iedereen die eraan wil gaan beginnen hoort erbij.
Het is niet vet om een groep te willen beperken omdat het zo wel leuk genoeg is. Het kan altijd leuker, der zijn echt nog wel een paar honderd coole mensen waar je mee kan lachen... alleen kennen die de shuffle nog niet Wink

Vind het onzin om de groep proberen beperkt te houden.

ik heb ook weer niet gezegd dat ik een groepje wilt beperken, ik wil gwn niks te maken hebben met mensen die denken te kunnen shuffle en et het gwn niett kunnen
maar als het nou gaat om mensen die intresse in shuffle doe daar doe ik de deur wel voor open

jah et ligt nogal een beetje ingewikkeld in elkaar wat ik probeer te zeggen lol xD
maar als mensen gaan shuffle omdat iemand anders dat ook doe vind ik gwn best wel een beetje bullshit
maar als je gaat shuffle voor je eigen redenen vind ik et prima
snapje ?
Chunkit
Chunkit

Aantal berichten : 450
Leeftijd : 32
Woonplaats : Breda
Crew : H.A.R.D.T.R.I.P
Registration date : 29-12-08

http://azn-dragon.hyves.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Oproep Empty Re: Oproep

Bericht van Tsubaso 31.12.09 4:48

omfg beunhazen,

hou dit simpel.. als je mensen kent die geinteresseerd
zijn in shuffle, introduce them to this site/forum
nodig ze uit als vrienden en have fun..
organiseer soms een meeting hier en daar
en neem vrienden mee.. easy as that

keep on rocking ><"
Tsubaso
Tsubaso

Aantal berichten : 21
Woonplaats : Zoetermeer
Crew : Q("Q)
Registration date : 18-12-09

http://www.indomillionaire.hyves.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Oproep Empty Re: Oproep

Bericht van Chunkit 31.12.09 19:46

suba jij met je beunenhaas word jij dan mod xD ik ben daar eigenlijk best wel te lui voor lol xD
Chunkit
Chunkit

Aantal berichten : 450
Leeftijd : 32
Woonplaats : Breda
Crew : H.A.R.D.T.R.I.P
Registration date : 29-12-08

http://azn-dragon.hyves.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Oproep Empty Re: Oproep

Bericht van Sunlight 04.01.10 1:13

laat mij ook mod dan ik wil heletijd shit posten maar komt zowat nix nieuws Razz
Sunlight
Sunlight

Aantal berichten : 357
Leeftijd : 26
Woonplaats : Rijnsburg
Crew : [LSM]
Registration date : 08-02-09

http://www.rijnsburgseboys.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Oproep Empty Re: Oproep

Bericht van Janos 04.01.10 16:18

Sunlight schreef:laat mij ook mod dan ik wil heletijd shit posten maar komt zowat nix nieuws Razz

je hoeft om te posten geen mod te zijn dikke
Janos
Janos

Aantal berichten : 989
Leeftijd : 30
Woonplaats : Eindhoven
Crew : droog
Registration date : 03-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Oproep Empty Re: Oproep

Bericht van Sunlight 06.01.10 0:54

ja duh
maar als nog Razz XD
Sunlight
Sunlight

Aantal berichten : 357
Leeftijd : 26
Woonplaats : Rijnsburg
Crew : [LSM]
Registration date : 08-02-09

http://www.rijnsburgseboys.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Oproep Empty Re: Oproep

Bericht van Mysterion? 06.01.10 1:06

ik wil wel.
ik weet ik krijg commentaar naar me kop.
maar daar zit ik echt niet op te wachten.

maarja btw, ik vind de contact tussen de shuffelaars in mij ogen best wel achter uit gaan:S


maar ja
Mysterion?
Mysterion?

Aantal berichten : 123
Leeftijd : 31
Woonplaats : rotterdam
Crew : Goed:D
Registration date : 15-03-09

http://melbourne-shuffle.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

Oproep Empty Re: Oproep

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum