DutchShuffle
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

"Shuffle to Express, not to Impress"????

+5
Janos
Smekkie
STAR Boost d'Flash
Recycer
//HC//Guillaume
9 plaatsers

Ga naar beneden

"Shuffle to Express, not to Impress"???? Empty "Shuffle to Express, not to Impress"????

Bericht van //HC//Guillaume 02.01.09 14:08

Iedereen kent de uitdrukking: "Shuffle to express, not to impress"! Maar waar wordt die grens gelegd tussen impresse en expresse! Het is gemakkelijk gezegd: "Ik shuffle alleen to express"!

Als je gaat shufflen alleen met vrienden ergens afgelegen waar geen pottenkijkers zijn, dan shuffle je to express, je uit u tegen je vrienden en je leeft u in, in de MS! Ook als je in clubs bent waar het echt draait om MS, bv: een shuffle-party, ...!

Maar wanneer je begint te shufflen in het centrum van een stad of je geeft performences, dan kan je nog moeilijk zeggen dat je shufflet to express! Iedereen vind het leuk om indruk te maken op anderen, dat is nu eenmaal zo!

Ik vind er niets mis mee dat men shufflet to impress of to express, maar ik vind eht erg dat men daar niet voor uitkomt. Dat je in het midden van een stad gaat shufflen of gaat optreden en dan nog zegt: "Ik heb geshuffled to express". Je shufflet daar gewoon om vreemden te laten zien wat je kan!


Wat vinden jullie daar nu van? Very Happy
//HC//Guillaume
//HC//Guillaume

Aantal berichten : 431
Leeftijd : 30
Registration date : 29-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

"Shuffle to Express, not to Impress"???? Empty Re: "Shuffle to Express, not to Impress"????

Bericht van Recycer 02.01.09 19:44

Zo min mogelijk in centra enzo, en alleen op feesten waar ze al weten wat het is :].

Impressing is altijd slecht.
Recycer
Recycer

Aantal berichten : 672
Woonplaats : Sint Willebrord
Registration date : 01-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

"Shuffle to Express, not to Impress"???? Empty Re: "Shuffle to Express, not to Impress"????

Bericht van STAR Boost d'Flash 02.01.09 20:14

Nah het maakt mij ook niet zoveel uit, ik weet wel beter hoor ... sommige geven het gewoon toch nooit toe ... maarja Smile
STAR Boost d'Flash
STAR Boost d'Flash
Admin
Admin

Aantal berichten : 1446
Leeftijd : 32
Woonplaats : Harlingen, Nederland
Crew : STAR Boost
Registration date : 22-11-08

https://dutchshuffle.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

"Shuffle to Express, not to Impress"???? Empty Re: "Shuffle to Express, not to Impress"????

Bericht van //HC//Guillaume 02.01.09 21:20

Recycer schreef:Zo min mogelijk in centra enzo, en alleen op feesten waar ze al weten wat het is :].

Impressing is altijd slecht.

Ja, maar waarom is 'Impressing' altijd slecht? Impressen mag er nu eenmaal zijn, volges my is een dans zowel to express als to impress! Denk bijvoorbeeld aan breakdance, ... Smile
//HC//Guillaume
//HC//Guillaume

Aantal berichten : 431
Leeftijd : 30
Registration date : 29-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

"Shuffle to Express, not to Impress"???? Empty Re: "Shuffle to Express, not to Impress"????

Bericht van Smekkie 02.01.09 22:49

Vind ik ook. Er is niks fout aan als je indruk wilt maken. Zolang je maar niet gaat claimen dat je goed bent, beter bent dan iemand anders etc.
Smekkie
Smekkie

Aantal berichten : 566
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oosteind, NB
Registration date : 23-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

"Shuffle to Express, not to Impress"???? Empty Re: "Shuffle to Express, not to Impress"????

Bericht van Janos 03.01.09 0:15

je doet et toch omdat je op muziek wilt dansen? dan ga je niet stil staan op een feestje van iemand uit je klas als er hardtyle wordt gedraait
Janos
Janos

Aantal berichten : 989
Leeftijd : 30
Woonplaats : Eindhoven
Crew : droog
Registration date : 03-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

"Shuffle to Express, not to Impress"???? Empty Re: "Shuffle to Express, not to Impress"????

Bericht van Re-Style 03.01.09 0:23

Ik vindt sowieso dat het gezegde VEEL te veel wordt gebruikt.
Who cares anyway what you do, zolang niet maar niet andere gaat kleineren!
Re-Style
Re-Style

Aantal berichten : 768
Leeftijd : 29
Woonplaats : Eindhoven
Registration date : 03-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

"Shuffle to Express, not to Impress"???? Empty Re: "Shuffle to Express, not to Impress"????

Bericht van Cheesychu 03.01.09 1:50

Re-Style schreef:Ik vindt sowieso dat het gezegde VEEL te veel wordt gebruikt.
Who cares anyway what you do, zolang niet maar niet andere gaat kleineren!

Yep ben ik helemaal mee eens Razz
verder is shuflen in het Centra een stuk spannender.
Cheesychu
Cheesychu

Aantal berichten : 361
Leeftijd : 33
Woonplaats : IJsselstein
Crew : [DHS]
Registration date : 03-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

"Shuffle to Express, not to Impress"???? Empty Re: "Shuffle to Express, not to Impress"????

Bericht van Recycer 03.01.09 1:56

//HC//Guillaume schreef:
Recycer schreef:Zo min mogelijk in centra enzo, en alleen op feesten waar ze al weten wat het is :].

Impressing is altijd slecht.

Ja, maar waarom is 'Impressing' altijd slecht? Impressen mag er nu eenmaal zijn, volges my is een dans zowel to express als to impress! Denk bijvoorbeeld aan breakdance, ... Smile

HEEEEEL verkeerd voorbeeld. Breakdance is een streetdance, want dat is er voor battles te houden. Wie het beste is. Dus veelal impressing.

Melbourne Shuffle is een club dance, dat houdt in dat je het in een club moet doen om je in de muziek in te leven. Dus expressing.
Recycer
Recycer

Aantal berichten : 672
Woonplaats : Sint Willebrord
Registration date : 01-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

"Shuffle to Express, not to Impress"???? Empty Re: "Shuffle to Express, not to Impress"????

Bericht van Re-Style 03.01.09 11:43

Recycer schreef:

Melbourne Shuffle is een club dance, dat houdt in dat je het in een club moet doen om je in de muziek in te leven. Dus expressing.


Niks moet, Het blijft een dans, en het lijkt mij toch wel vrijblijvend om te doen, waar en wanneer je maar wilt.
Re-Style
Re-Style

Aantal berichten : 768
Leeftijd : 29
Woonplaats : Eindhoven
Registration date : 03-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

"Shuffle to Express, not to Impress"???? Empty Re: "Shuffle to Express, not to Impress"????

Bericht van //HC//Guillaume 03.01.09 13:03

Recycer schreef: HEEEEEL verkeerd voorbeeld. Breakdance is een streetdance, want dat is er voor battles te houden. Wie het beste is. Dus veelal impressing.
Srry, kheb het slecht verwoord, eigenlijk wilde ik juist zeggen dat breakdance een echte dance 'to impress' was! mijn fout! Smile Smile

Recycer schreef:Melbourne Shuffle is een club dance, dat houdt in dat je het in een club moet doen om je in de muziek in te leven. Dus expressing.
Ja maar het is logisch dat het in een club expressing is. Tenslotte doet iedereen de dezelfde dans daar en kan je moeilijk indruk maken. Maar als je in centra gaat shuffle, dan ben je zowat aan het impresse, waar niets verkeerd mee is! Smile
//HC//Guillaume
//HC//Guillaume

Aantal berichten : 431
Leeftijd : 30
Registration date : 29-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

"Shuffle to Express, not to Impress"???? Empty Re: "Shuffle to Express, not to Impress"????

Bericht van Re-Style 03.01.09 19:47

//HC//Guillaume schreef:

Recycer schreef:Melbourne Shuffle is een club dance, dat houdt in dat je het in een club moet doen om je in de muziek in te leven. Dus expressing.
Ja maar het is logisch dat het in een club expressing is. Tenslotte doet iedereen de dezelfde dans daar en kan je moeilijk indruk maken. Maar als je in centra gaat shuffle, dan ben je zowat aan het impresse, waar niets verkeerd mee is! Smile
Mits je het niet te vaak doet vind ik Wink
Re-Style
Re-Style

Aantal berichten : 768
Leeftijd : 29
Woonplaats : Eindhoven
Registration date : 03-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

"Shuffle to Express, not to Impress"???? Empty Re: "Shuffle to Express, not to Impress"????

Bericht van Janos 04.01.09 0:05

centrum vindt ik nog wel gaan maar een kleding winkel ofso weer niet maar bijv dat filmpje van a day in the life of a shuffler dat ie shufflend winkelt is wwel weer vet xD
Janos
Janos

Aantal berichten : 989
Leeftijd : 30
Woonplaats : Eindhoven
Crew : droog
Registration date : 03-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

"Shuffle to Express, not to Impress"???? Empty Re: "Shuffle to Express, not to Impress"????

Bericht van Re-Style 04.01.09 1:20

Ik kan over dit gezegde wel uren doorgaan waarom ik het er wel/niet mee eens ben,
Maar kort samengevat -> ¾ onzin
Re-Style
Re-Style

Aantal berichten : 768
Leeftijd : 29
Woonplaats : Eindhoven
Registration date : 03-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

"Shuffle to Express, not to Impress"???? Empty Re: "Shuffle to Express, not to Impress"????

Bericht van Recycer 04.01.09 1:44

Re-Style schreef:
//HC//Guillaume schreef:

Recycer schreef:Melbourne Shuffle is een club dance, dat houdt in dat je het in een club moet doen om je in de muziek in te leven. Dus expressing.
Ja maar het is logisch dat het in een club expressing is. Tenslotte doet iedereen de dezelfde dans daar en kan je moeilijk indruk maken. Maar als je in centra gaat shuffle, dan ben je zowat aan het impresse, waar niets verkeerd mee is! Smile
Mits je het niet te vaak doet vind ik Wink

Centrum shuffle is niks voor mij .__.
Liever achteraf, mja afentoe kan je niet anders op een big meetup he :]
Recycer
Recycer

Aantal berichten : 672
Woonplaats : Sint Willebrord
Registration date : 01-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

"Shuffle to Express, not to Impress"???? Empty Re: "Shuffle to Express, not to Impress"????

Bericht van archwolf 04.01.09 14:31

naja ik met mij oude crew was altijd zitte te shuffle waar waren veel mensen... want in tsjechei is het niet populair .. dus zo wij had het bekend gemaakt ... en was zit meer dan 42 mense in HSM ... maja .. nu wij beginne opnieuw .. maar eigenlijk ik shuffle meer gewoon want ik vind het leuk enz ...
archwolf
archwolf

Aantal berichten : 162
Leeftijd : 32
Woonplaats : Geldrop
Registration date : 26-12-08

http://hardstyle-maniacs.team-forum.net

Terug naar boven Ga naar beneden

"Shuffle to Express, not to Impress"???? Empty Re: "Shuffle to Express, not to Impress"????

Bericht van //HC//Guillaume 04.01.09 16:19

archwolf schreef:want in tsjechei is het niet populair
Je kan nu niet echt zeggen dat melbshuffle populair is in Nederland en België. Zou je een ênquete doen en de mensen zouden kunnen kiezen tussen een aantal dansen. De mensen zouden zowiezo melbshuffle het minst kennen. Melbourne lijkt bekend omdat je waarschijnlijk veel mensen kent die het ook kennen maar eigenlijk is het t.o.v AUS, MAS, ... underground en dus onbekend!
//HC//Guillaume
//HC//Guillaume

Aantal berichten : 431
Leeftijd : 30
Registration date : 29-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

"Shuffle to Express, not to Impress"???? Empty Re: "Shuffle to Express, not to Impress"????

Bericht van Cheesychu 05.01.09 13:40

Ja ik vind ook wel dat het zo underground moet blijven.
toch mag het net iets bekender zijn onder jongeren Smile
in Centra shufflen is leuk ook als mensen kijken. Wink
Cheesychu
Cheesychu

Aantal berichten : 361
Leeftijd : 33
Woonplaats : IJsselstein
Crew : [DHS]
Registration date : 03-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

"Shuffle to Express, not to Impress"???? Empty Re: "Shuffle to Express, not to Impress"????

Bericht van Re-Style 05.01.09 16:43

Maarja, Als je in het centrum shuffled express je ook trouwens.
De maniet waarop jij shuffelt is de manier waarop jij je uitdrukt.
Maar, Persoonlijk doe ik het ook een beetje op indruk te maken (maar ik shuffle alleen met meetings in het centrum Very Happy)
Re-Style
Re-Style

Aantal berichten : 768
Leeftijd : 29
Woonplaats : Eindhoven
Registration date : 03-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

"Shuffle to Express, not to Impress"???? Empty Re: "Shuffle to Express, not to Impress"????

Bericht van //HC//Guillaume 05.01.09 21:02

Re-Style schreef:Maarja, Als je in het centrum shuffled express je ook trouwens.
De maniet waarop jij shuffelt is de manier waarop jij je uitdrukt.
Maar, Persoonlijk doe ik het ook een beetje op indruk te maken (maar ik shuffle alleen met meetings in het centrum Very Happy)
Ik vind daar niets mis mee dat je shufflet voor indruk te maken, het enigste waar ik ni tege kan is dat mensen daar niet voor uitkomen. Je hebt zo van die mensen die een performance geven en dan nog zeggen dat ze hun hebben geuit!! Dat vind ik dikke zever!

Express: underground, met vrienden, meetupjes op plekjes waar geen pottenkijkers zijn, ...
Impress: centra, performances, ...
//HC//Guillaume
//HC//Guillaume

Aantal berichten : 431
Leeftijd : 30
Registration date : 29-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

"Shuffle to Express, not to Impress"???? Empty Re: "Shuffle to Express, not to Impress"????

Bericht van Re-Style 06.01.09 0:37

Ik kwam net op een geniaal gezegde:

Express to Impress

Als je je gewoon uitdrukt zonder dat je duidelijk gaat om intruk te maken. dan maak je pas echt indruk

(tenminste op mij wel Smile)

verder heb ik niks meer te zeggen over het express, impress gedoe Wink
Re-Style
Re-Style

Aantal berichten : 768
Leeftijd : 29
Woonplaats : Eindhoven
Registration date : 03-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

"Shuffle to Express, not to Impress"???? Empty Re: "Shuffle to Express, not to Impress"????

Bericht van //HC//Guillaume 06.01.09 20:05

Re-Style schreef:Ik kwam net op een geniaal gezegde:

Express to Impress

Als je je gewoon uitdrukt zonder dat je duidelijk gaat om intruk te maken. dan maak je pas echt indruk

(tenminste op mij wel Smile)

verder heb ik niks meer te zeggen over het express, impress gedoe Wink
second that!
//HC//Guillaume
//HC//Guillaume

Aantal berichten : 431
Leeftijd : 30
Registration date : 29-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

"Shuffle to Express, not to Impress"???? Empty Re: "Shuffle to Express, not to Impress"????

Bericht van [RR] TRDM 16.03.09 20:00

Ok, dus ik doe het voor de impress, omdat ik te lui ben om het centrum van een stad uit te lopen, en in clubs shuffle op de dansvloer voor biertjes?

Oké Razz

Ik kan me dus bestwel voorstellen dat hierover snel misvattingen zijn. Maar als je met wat vrienden staat te shufflen in de stad, zonder dat je bedoeld de aandacht van voorbijgangers probeert te trekken, ben je wat mij betreft niet aan het impressen.

En als je met een vriend staat te shufflen in een club, is dat ook niet per se voor de impress. Bij mij niet iig, want in club Monza in utrecht kennen de meesten de shuffle niet, dus als je het doet vinden ze het heel vet enzo. Maar als je het gewoon doet om los te gaan op de muziek en samen met wat vrienden los staat te gaan, is het ook geen impressing, ondanks dat andere clubgangers ervan onder de indruk zijn.

Kijk, je kan nooit voorkomen dat mensen andere mensen zien shufflen, en als ze erin geïnteresseerd zijn, ze komen kijken. Maar om het dan meteen slecht te noemen omdat het "impressing" zou zijn, neuh!

Je hebt natuurlijk wel van die aandachttrekkertjes, met hun "kijk wat ik kan!"-instelling, maargoed, die moet je gewoon negeren.
[RR] TRDM
[RR] TRDM

Aantal berichten : 129
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zeist/Utrecht
Crew : Sadistisch
Registration date : 29-11-08

http://coceau.hyves.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

"Shuffle to Express, not to Impress"???? Empty Re: "Shuffle to Express, not to Impress"????

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum