DutchShuffle
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Evolutie van de Melbourne shuffle

+8
Dragonov
Re-Style
Chunkit
Chagall
STAR Boost d'Flash
F@%K Yeah René
Smekkie
Recycer
12 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Evolutie van de Melbourne shuffle Empty Evolutie van de Melbourne shuffle

Bericht van Recycer 26.02.09 21:28


a MUST voor iedere shuffler om dit te kijken imo Smile.
Recycer
Recycer

Aantal berichten : 672
Woonplaats : Sint Willebrord
Registration date : 01-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Evolutie van de Melbourne shuffle Empty Re: Evolutie van de Melbourne shuffle

Bericht van Smekkie 26.02.09 23:45

Hij heeft wel gelijk.

Alhoewel er in mijn ogen niet echt een 'gelijk'(aka het 'goede') is in deze kwestie.

Je kunt ze toch niet 'verbieden' om battles te doen.
Smekkie
Smekkie

Aantal berichten : 566
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oosteind, NB
Registration date : 23-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Evolutie van de Melbourne shuffle Empty Re: Evolutie van de Melbourne shuffle

Bericht van F@%K Yeah René 27.02.09 0:17

100% gelijk maar het is helaas wel zo , ondanks alles zit er een goed punt in , maar ik vind dat het alleen in Australië en malay word overdreven , daar komen er egt 100 mensen op af als 2 mensen gaan shuffelen , maar toch vind ik het wel leuk om een meeting te zien of bij te zijn dus op zich het is gewoon de toekomst klaar dingen veranderen en daar kan je niks aan doen Razz
F@%K Yeah René
F@%K Yeah René

Aantal berichten : 257
Leeftijd : 34
Woonplaats : R'dam
Crew : Gaming :D
Registration date : 26-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Evolutie van de Melbourne shuffle Empty Re: Evolutie van de Melbourne shuffle

Bericht van STAR Boost d'Flash 27.02.09 0:18

Op sommige punten heeft hij wel gelijk maar sommige punten ook niet ...

BTW hij geeft er wel om terwijl hij zegt dat echte ravers het niks uitmaakt ... anders had hij dit filmpje niet gemaakt ...

Ik ben het niet met hem eens over crews ... crews kan gewoon een groep vrienden zijn ... in zijn ogen lijkt het wel of alle crews, crew hoodies hebben en alle crews shuffle bij drukke plaatsen en indruk willen maken.

Er zijn ook crews die dat niet doen ... dus daar heeft iedereen een andere kijk op volgens mij ...

Wel een masterlijk filmpje, het zou mij maybe wel kunnen overhalen om underground kant te kiezen XD
STAR Boost d'Flash
STAR Boost d'Flash
Admin
Admin

Aantal berichten : 1446
Leeftijd : 32
Woonplaats : Harlingen, Nederland
Crew : STAR Boost
Registration date : 22-11-08

https://dutchshuffle.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Evolutie van de Melbourne shuffle Empty Re: Evolutie van de Melbourne shuffle

Bericht van Chagall 27.02.09 0:56

hij heeft het er over dat iedereen het kan en het niet meer speciaal is, maar het hoeft toch niet speciaal te zijn?
Ik bedoel als je speciaal wil zijn wil je dus laten zien dat jij speciaal bent in mijn ogen.
Dus die gast probeert te laten zien hoe goed hij wel niet is dat het hem niks boeit.
Chagall
Chagall

Aantal berichten : 584
Leeftijd : 30
Woonplaats : Tiel
Registration date : 11-02-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Evolutie van de Melbourne shuffle Empty Re: Evolutie van de Melbourne shuffle

Bericht van STAR Boost d'Flash 27.02.09 1:02

*Sticky*
STAR Boost d'Flash
STAR Boost d'Flash
Admin
Admin

Aantal berichten : 1446
Leeftijd : 32
Woonplaats : Harlingen, Nederland
Crew : STAR Boost
Registration date : 22-11-08

https://dutchshuffle.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Evolutie van de Melbourne shuffle Empty Re: Evolutie van de Melbourne shuffle

Bericht van Smekkie 27.02.09 1:15

Klopt, hij spreekt zich eigenlijk gewoon 2 keer tegen.
Jammer, anders was het wel een goed filmpje, maar we snappen de gedachte erachter. Smile

Zover als in Australië zal het hier waarschijnlijk niet komen. We zijn dan wel een tolerend land, maar het grote deel van de bevolking houdt er gewoon van om te bashen.
Smekkie
Smekkie

Aantal berichten : 566
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oosteind, NB
Registration date : 23-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Evolutie van de Melbourne shuffle Empty Re: Evolutie van de Melbourne shuffle

Bericht van Chunkit 27.02.09 3:22

dude die gast heeft voor een deel wel gelijk en een deel niet omdat shuffle gwn niet egt underground meer te houden is in malaisie en in australie maar de reden waarom wij hier in onze land ook shuffle komt eigenlijk ook door de commercieele gedoe anders waren wij et nooit agter gekomen de redenen waarom meetings gehouden worden (underground/commercieel) is omdat de shufflers gwn elkaar wilt zien om te shuffle hoe goed elkaar zijn en eigenlijk ben ik ook commercieel omdat ik gwn met phat pants naar meetings ga enzo en filmpjes maak tis gwn zo shuffle is niet underground te houden als et wel underground zou zijn zouden we nu hiero niet shuffle
mensen moeten et maar gwn leren accepteren dat de wereld is hard he....
en voor de mensen die et tog liefst underground willen houden moeten gwn hun eigen gang gaan en in clubs shuffle etc want de tijd voor commercieel shuffle begint pas :S
iedereen is bezig met filmpjes maken enzo dus et word zowiezo vol gespamt
of zoals kira a.k.a Light yagami & ryuuk : the world becomes rotten xD


Laatst aangepast door Chunkit op 27.02.09 14:31; in totaal 1 keer bewerkt
Chunkit
Chunkit

Aantal berichten : 450
Leeftijd : 32
Woonplaats : Breda
Crew : H.A.R.D.T.R.I.P
Registration date : 29-12-08

http://azn-dragon.hyves.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Evolutie van de Melbourne shuffle Empty Re: Evolutie van de Melbourne shuffle

Bericht van Recycer 27.02.09 10:49

HDC/d'Flash schreef:Op sommige punten heeft hij wel gelijk maar sommige punten ook niet ...

BTW hij geeft er wel om terwijl hij zegt dat echte ravers het niks uitmaakt ... anders had hij dit filmpje niet gemaakt ...

Ik ben het niet met hem eens over crews ... crews kan gewoon een groep vrienden zijn ... in zijn ogen lijkt het wel of alle crews, crew hoodies hebben en alle crews shuffle bij drukke plaatsen en indruk willen maken.

Er zijn ook crews die dat niet doen ... dus daar heeft iedereen een andere kijk op volgens mij ...

Wel een masterlijk filmpje, het zou mij maybe wel kunnen overhalen om underground kant te kiezen XD

Ik geef hem wel gelijk op het punt van crew hoodies. Je gaat naar een club en lekker gezellig met je crew en je crew hoodies zitten bij de bar.

That's just messed up. Dat is groepjesvorming terwijl hij bedoelt te zeggen dat de rave scene een groot geheel is.
Recycer
Recycer

Aantal berichten : 672
Woonplaats : Sint Willebrord
Registration date : 01-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Evolutie van de Melbourne shuffle Empty Re: Evolutie van de Melbourne shuffle

Bericht van Chagall 27.02.09 12:15

Chunkit schreef:dude die gast heeft voor een deel wel gelijk en een deel niet omdat shuffle gwn niet egt underground meer te houden is in malaisie en in australie maar de reden waarom wij hier in onze land ook shuffle komt eigenlijk ook door de commercieele gedoe anders waren wij et nooit agter gekomen de redenen waarom meetings gehouden worden (underground/commercieel) is omdat de shufflers gwn elkaar wilt zien om te shuffle hoe goed elkaar zijn en eigenlijk ben ik ook commercieel omdat ik gwn met phat pants naar meetings ga enzo en filmpjes maak tis gwn zo shuffle is niet underground te houden als et wel underground zou zijn zouden we nu hiero niet shuffle
mensen moeten et maar gwn leren accepteren dat de wereld is hard he....
en voor de mensen die et tog liefst underground willen houden moeten gwn hun eigen gang gaan en in clubs shuffle etc want de tijd voor commercieel shuffle begint pas :S
iedereen is bezig met filmpjes maken enzo dus et word zowiezo vol gespamt
of zoals kira a.k.a Light yagami & ryuuk : the world is rottening xD

+1

alleen je hoeft niet persee naar de meeting te gaan om te laten zien hoe goed je bent.
Kan ook om meer te willen leren, en je leert snellers als je geholpen word dan die filmpjes.
Chagall
Chagall

Aantal berichten : 584
Leeftijd : 30
Woonplaats : Tiel
Registration date : 11-02-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Evolutie van de Melbourne shuffle Empty Re: Evolutie van de Melbourne shuffle

Bericht van Chunkit 27.02.09 14:30

Chagall schreef:
Chunkit schreef:dude die gast heeft voor een deel wel gelijk en een deel niet omdat shuffle gwn niet egt underground meer te houden is in malaisie en in australie maar de reden waarom wij hier in onze land ook shuffle komt eigenlijk ook door de commercieele gedoe anders waren wij et nooit agter gekomen de redenen waarom meetings gehouden worden (underground/commercieel) is omdat de shufflers gwn elkaar wilt zien om te shuffle hoe goed elkaar zijn en eigenlijk ben ik ook commercieel omdat ik gwn met phat pants naar meetings ga enzo en filmpjes maak tis gwn zo shuffle is niet underground te houden als et wel underground zou zijn zouden we nu hiero niet shuffle
mensen moeten et maar gwn leren accepteren dat de wereld is hard he....
en voor de mensen die et tog liefst underground willen houden moeten gwn hun eigen gang gaan en in clubs shuffle etc want de tijd voor commercieel shuffle begint pas :S
iedereen is bezig met filmpjes maken enzo dus et word zowiezo vol gespamt
of zoals kira a.k.a Light yagami & ryuuk : the world is rottening xD

+1

alleen je hoeft niet persee naar de meeting te gaan om te laten zien hoe goed je bent.
Kan ook om meer te willen leren, en je leert snellers als je geholpen word dan die filmpjes.

idd wat dan kan je ook nog eens van andere mensen leren voor degene die al bezig waren
Chunkit
Chunkit

Aantal berichten : 450
Leeftijd : 32
Woonplaats : Breda
Crew : H.A.R.D.T.R.I.P
Registration date : 29-12-08

http://azn-dragon.hyves.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Evolutie van de Melbourne shuffle Empty Re: Evolutie van de Melbourne shuffle

Bericht van Chunkit 03.03.09 3:42

omg wat is et opeens zo stil geworden op deze forum o.O
Chunkit
Chunkit

Aantal berichten : 450
Leeftijd : 32
Woonplaats : Breda
Crew : H.A.R.D.T.R.I.P
Registration date : 29-12-08

http://azn-dragon.hyves.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Evolutie van de Melbourne shuffle Empty Re: Evolutie van de Melbourne shuffle

Bericht van Re-Style 03.03.09 12:08

Niemand heeft er iets aan toe te voegen, of heeft er iets tegen.
vind je gek dat het stil is?
Re-Style
Re-Style

Aantal berichten : 768
Leeftijd : 29
Woonplaats : Eindhoven
Registration date : 03-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Evolutie van de Melbourne shuffle Empty Re: Evolutie van de Melbourne shuffle

Bericht van Chunkit 03.03.09 16:46

lolz xD meestal als er zo iets geschreven word dan reageren ze wel horen maar nu niet xD
Chunkit
Chunkit

Aantal berichten : 450
Leeftijd : 32
Woonplaats : Breda
Crew : H.A.R.D.T.R.I.P
Registration date : 29-12-08

http://azn-dragon.hyves.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Evolutie van de Melbourne shuffle Empty Re: Evolutie van de Melbourne shuffle

Bericht van Re-Style 03.03.09 17:13

Iedereen is moe van het overal op zeuren Smile
Re-Style
Re-Style

Aantal berichten : 768
Leeftijd : 29
Woonplaats : Eindhoven
Registration date : 03-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Evolutie van de Melbourne shuffle Empty Re: Evolutie van de Melbourne shuffle

Bericht van Dragonov 03.03.09 21:07

ik trek het me allemaal niet aan , ik doe gwn wat ik leuk vind , al zou dat TB of zo zijn

of zoals mijn phat ontwerp werd neergehaald (met pentagram ankh en omgekeerd kruis enz)
dat ik "de scene " verpest , mij maakt het allemaal niet uit hoor je moet gwn acc wat een ander leuk vind en wil

Dragonov

Aantal berichten : 245
Leeftijd : 30
Woonplaats : merelbeke
Crew : zowat alles , flauw , zwart, nat ........
Registration date : 26-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Evolutie van de Melbourne shuffle Empty Re: Evolutie van de Melbourne shuffle

Bericht van Chunkit 04.03.09 2:29

omg dus ik heb voor de eerste keer in mijn hele leven gelijk? xD
Chunkit
Chunkit

Aantal berichten : 450
Leeftijd : 32
Woonplaats : Breda
Crew : H.A.R.D.T.R.I.P
Registration date : 29-12-08

http://azn-dragon.hyves.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Evolutie van de Melbourne shuffle Empty Re: Evolutie van de Melbourne shuffle

Bericht van STAR Boost d'Flash 04.03.09 13:15

Ja zowat wel Chunkit Smile Back on topic!
STAR Boost d'Flash
STAR Boost d'Flash
Admin
Admin

Aantal berichten : 1446
Leeftijd : 32
Woonplaats : Harlingen, Nederland
Crew : STAR Boost
Registration date : 22-11-08

https://dutchshuffle.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Evolutie van de Melbourne shuffle Empty Re: Evolutie van de Melbourne shuffle

Bericht van [RR] TRDM 04.03.09 14:00

Ik ben het wel eens met die gozah, maar feit blijft dat niet overal alle clubs vol zitten met ravers en shufflers, vooral in NL niet. Het is veel chiller om met een groepje shufflers een club te rocken. Vanuit dat punt zijn volgens mij ook de meetings ontstaan.

De crews zijn gewoon handig om contacten met andere shufflers te onderhouden, waardoor je een vaste groep hebt om mee te shufflen.

En tja, vanuit deze kijk op dit onderwerp vind ik het eigenlijk helemaal niet zo slecht klinken Razz

Maar om verwarring te voorkomen, er zijn inderdaad ook commerciële crews, kijk bijvoorbeeld naar Hardstyle Republic.
En battles die serieus genomen worden zijn ook niet zoals de shuffle bedoelt was. Battlen is leuk, maar het moet een vriendschappelijk spelletje blijven om wat van elkaars eigen stijl te zien zonder dat iedereen door elkaar heen shuffelt. Als je het als een échte competitie ziet, zit er toch echt een verkeerde intentie achter (A)

naja, tot zover mijn mening hierover king
[RR] TRDM
[RR] TRDM

Aantal berichten : 129
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zeist/Utrecht
Crew : Sadistisch
Registration date : 29-11-08

http://coceau.hyves.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Evolutie van de Melbourne shuffle Empty Re: Evolutie van de Melbourne shuffle

Bericht van Recycer 04.03.09 20:44

In maleisie is er een KFC die wedstrijden organiseert.
Ze hadden zelfs een MBS reclame, echt ziek.

DAT is commercieel :O.
Recycer
Recycer

Aantal berichten : 672
Woonplaats : Sint Willebrord
Registration date : 01-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Evolutie van de Melbourne shuffle Empty Re: Evolutie van de Melbourne shuffle

Bericht van Zooka 05.03.09 23:23

TRavingD schreef:Ik ben het wel eens met die gozah, maar feit blijft dat niet overal alle clubs vol zitten met ravers en shufflers, vooral in NL niet. Het is veel chiller om met een groepje shufflers een club te rocken. Vanuit dat punt zijn volgens mij ook de meetings ontstaan.
Meetups zijn ontstaan toen shuffle populair werd buiten de clubs, en ook werd gedaan door 'underages', die nog niet binnen mochten in clubs Wink

Dragonov schreef:ik trek het me allemaal niet aan , ik doe gwn wat ik leuk vind , al zou dat TB of zo zijn

of zoals mijn phat ontwerp werd neergehaald (met pentagram ankh en omgekeerd kruis enz)
dat ik "de scene " verpest , mij maakt het allemaal niet uit hoor je moet gwn acc wat een ander leuk vind en wil
Sry ze, mr een phat met antichrist raver erop is gwn zo controversieel dat Gwee hem nie eens zou willen maken.. >_> Wat zoek je in deze scene als ze je geen zak kan schelen?
Zooka
Zooka

Aantal berichten : 119
Leeftijd : 31
Woonplaats : Belgium
Registration date : 03-02-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Evolutie van de Melbourne shuffle Empty Re: Evolutie van de Melbourne shuffle

Bericht van Recycer 06.03.09 0:12

Dragonov schreef:ik trek het me allemaal niet aan , ik doe gwn wat ik leuk vind , al zou dat TB of zo zijn

of zoals mijn phat ontwerp werd neergehaald (met pentagram ankh en omgekeerd kruis enz)
dat ik "de scene " verpest , mij maakt het allemaal niet uit hoor je moet gwn acc wat een ander leuk vind en wil
Sry ze, mr een phat met antichrist raver erop is gwn zo controversieel dat Gwee hem nie eens zou willen maken.. >_> Wat zoek je in deze scene als ze je geen zak kan schelen?[/quote]

Een omgekeerd kruis staat voor het niet waardig zijn aan het christelijk geloof. Een of andere gozer vond zichzelf niet loyaal aan jezus en wilde daardoor opzijnkop worden gekruisigd. Daar komt dat vandaan.

Pentagram is een teken dat eigenlijk het kwaad 'afweert', het word door vele metal bands enzo gebruikt maar word bijna altijd verkeerd gebruikt.
Recycer
Recycer

Aantal berichten : 672
Woonplaats : Sint Willebrord
Registration date : 01-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Evolutie van de Melbourne shuffle Empty Re: Evolutie van de Melbourne shuffle

Bericht van Dragonov 08.03.09 13:52

Zooka schreef:
TRavingD schreef:Ik ben het wel eens met die gozah, maar feit blijft dat niet overal alle clubs vol zitten met ravers en shufflers, vooral in NL niet. Het is veel chiller om met een groepje shufflers een club te rocken. Vanuit dat punt zijn volgens mij ook de meetings ontstaan.
Meetups zijn ontstaan toen shuffle populair werd buiten de clubs, en ook werd gedaan door 'underages', die nog niet binnen mochten in clubs Wink

Dragonov schreef:ik trek het me allemaal niet aan , ik doe gwn wat ik leuk vind , al zou dat TB of zo zijn

of zoals mijn phat ontwerp werd neergehaald (met pentagram ankh en omgekeerd kruis enz)
dat ik "de scene " verpest , mij maakt het allemaal niet uit hoor je moet gwn acc wat een ander leuk vind en wil
Sry ze, mr een phat met antichrist raver erop is gwn zo controversieel dat Gwee hem nie eens zou willen maken.. >_> Wat zoek je in deze scene als ze je geen zak kan schelen?
de scene kan mij wel chelen , maar het kan me niks schelen of in ze "vermeng"
of persoonlijk niet hetzelfde doe wat anderen , ik vind het ontwerp ook out-dated en niet geslaagd maar ik vind het nog altijd nice , die tekens op een phat ,

@Recycer
omgekeerd kruis klopt
mr pentagram is beetje fout
word idd gebruikt om kwaad af te weren , maar ook om het te verkrijgen
(bepaalde ritueelen)
een pentagram met 1 punt nr boven is dat da 4 elementen de geest in hun macht hebben (zie wicca)
en met punt nr beneden dat de geest de elementen in zn macht heeft(zie satanisme)

maar back on topic
waarom inzitten over mensen die het commercieel maken?
stel dat het een hype word , dat is toch zo over hoor
kijk nr de jumpstyle, iedereen ging jumpen , ong 1 jaartje geduurd , nu zijn de echte "jumpers" gaan teckstylen (of gestopt of andere stijl gaan volgen)
als het commercieel word zullen het toch bijuna aleen maar "stompende tb's" zijn zoals men vaak zegd
en wie geeft dan ook mr iets om hen??
ze zijn zo weg hr
hou dit forum gwn een beetje underground en shuffle idpv stompie

Dragonov

Aantal berichten : 245
Leeftijd : 30
Woonplaats : merelbeke
Crew : zowat alles , flauw , zwart, nat ........
Registration date : 26-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Evolutie van de Melbourne shuffle Empty Re: Evolutie van de Melbourne shuffle

Bericht van Smekkie 08.03.09 14:34

Ik weet zeker, als je met een omgekeerd kruis op je phat gaat lopen, dat je daar anderen mee kwetst.

Ik vind het best als je in niks geloofd hoor, maar je kan wel wat respect tonen voor hetgene waar vele andere in geloven.
Smekkie
Smekkie

Aantal berichten : 566
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oosteind, NB
Registration date : 23-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Evolutie van de Melbourne shuffle Empty Re: Evolutie van de Melbourne shuffle

Bericht van Dragonov 08.03.09 14:55

Smekkie schreef:Ik weet zeker, als je met een omgekeerd kruis op je phat gaat lopen, dat je daar anderen mee kwetst.

Ik vind het best als je in niks geloofd hoor, maar je kan wel wat respect tonen voor hetgene waar vele andere in geloven.
omgekeerd kruis is eigenlijk ang zo kwaad of slecht niet hoor

een omgekeerd kruis=ontkenning van het christendom , niks beledegend
zoals een phat met "god s*cks" of zo
ps ik geloof wel in "iets" hoor mn vriendin is zwaar gelovig en ik zal nooit de kerk of zo kwaad doen

srry voor de oftopic al weer +.+!

Dragonov

Aantal berichten : 245
Leeftijd : 30
Woonplaats : merelbeke
Crew : zowat alles , flauw , zwart, nat ........
Registration date : 26-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Evolutie van de Melbourne shuffle Empty Re: Evolutie van de Melbourne shuffle

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum