DutchShuffle
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

2e nieuwe VIP

+2
Recycer
STAR Boost d'Flash
6 plaatsers

Ga naar beneden

2e nieuwe VIP Empty 2e nieuwe VIP

Bericht van STAR Boost d'Flash 17.03.09 1:14

PoeTskY

Krijgt VIP omdat hij durft te praten en voor zijn mening uit durft te komen! Zoals gebleken is in het gesprek over mij. Jammer iedereen die voor me op kwam zou VIP krijgen, wegens het durfen uitspreken van zijn of haar mening tegen een groep die anders denkt. Een groep alleen maar aan zichzelf denkt en niet door iemand anders man ogen kijkt.


HardBreaker

Krijgt VIP omdat hij slim en goed nadenkt, hij weet wat hij moet zeggen en kan goed met anderen praten.

Gratz
STAR Boost d'Flash
STAR Boost d'Flash
Admin
Admin

Aantal berichten : 1446
Leeftijd : 32
Woonplaats : Harlingen, Nederland
Crew : STAR Boost
Registration date : 22-11-08

https://dutchshuffle.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

2e nieuwe VIP Empty Re: 2e nieuwe VIP

Bericht van Recycer 17.03.09 9:32

Mag ik hier op Reageren?
zonee delete dan maar.

Ik vindt niet dat iemand een VIP moet krijgen omdat die zijn mening uitspreekt die voordelig is tegenover jou. Die andere spraken misschien ook hun mening uit, dus wat is het verschil? Ik weet niets van die gesprekken eigenlijk. Maar dit gaat de kant van de vriendjespolitiek in.
Recycer
Recycer

Aantal berichten : 672
Woonplaats : Sint Willebrord
Registration date : 01-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

2e nieuwe VIP Empty Re: 2e nieuwe VIP

Bericht van Re-Style 17.03.09 11:21

Recycer schreef:Mag ik hier op Reageren?
zonee delete dan maar.

Ik vindt niet dat iemand een VIP moet krijgen omdat die zijn mening uitspreekt die voordelig is tegenover jou. Die andere spraken misschien ook hun mening uit, dus wat is het verschil? Ik weet niets van die gesprekken eigenlijk. Maar dit gaat de kant van de vriendjespolitiek in.

second that
Re-Style
Re-Style

Aantal berichten : 768
Leeftijd : 29
Woonplaats : Eindhoven
Registration date : 03-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

2e nieuwe VIP Empty Re: 2e nieuwe VIP

Bericht van STAR Boost d'Flash 17.03.09 13:30

Nah niet helemaal waar, ik heb het gesprek deels gelezen. Daaruit blijkt dat PoeTskY de enigste was die het van beide kanten bekeek, vanuit mijn opzicht evenals als van de members.

Dat is een goeie eigenschap voor een VIP in mijn ogen. Iemand die iets uit meedere opzichten bekijkt. En verteld wat iemand juist wel goed doet ... kijk negatief over iemand praten is niet zo moeilijk maar probeer maar eens positief over iemand te praten.

Hij bekijkt dus iets van 2 kanten blijkt het, zulke mensen moeten we als VIP hebben ... die kijken wat members willen voor de admins mogenlijk is.
STAR Boost d'Flash
STAR Boost d'Flash
Admin
Admin

Aantal berichten : 1446
Leeftijd : 32
Woonplaats : Harlingen, Nederland
Crew : STAR Boost
Registration date : 22-11-08

https://dutchshuffle.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

2e nieuwe VIP Empty Re: 2e nieuwe VIP

Bericht van Phr33P0wn@g3 17.03.09 14:08

hoe zit het met de VIP die je kan verkrijgen door win-acties/competities hier?

wat doen die mensen dan voor ons. Ja ik snap best dat je presentje voor hun wil doen. Maar goed. Drekt krijgt iemand dat die niet voor zijn mening uitkomt of slimme ideeën heeft.. maar volkomen idioot is (stel dat...)

Geef je die persoon dan nog VIP of niet?
Phr33P0wn@g3
Phr33P0wn@g3

Aantal berichten : 335
Leeftijd : 33
Woonplaats : Valkenswaard
Crew : Droog, zeer zeer droog
Registration date : 11-03-09

http://www.robkuh1990.hyves.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

2e nieuwe VIP Empty Re: 2e nieuwe VIP

Bericht van Recycer 17.03.09 18:06

Surfdude schreef:Nah niet helemaal waar, ik heb het gesprek deels gelezen. Daaruit blijkt dat PoeTskY de enigste was die het van beide kanten bekeek, vanuit mijn opzicht evenals als van de members.

Dat is een goeie eigenschap voor een VIP in mijn ogen. Iemand die iets uit meedere opzichten bekijkt. En verteld wat iemand juist wel goed doet ... kijk negatief over iemand praten is niet zo moeilijk maar probeer maar eens positief over iemand te praten.

Hij bekijkt dus iets van 2 kanten blijkt het, zulke mensen moeten we als VIP hebben ... die kijken wat members willen voor de admins mogenlijk is.

Dus iedereen die alles vanuit 2 kanten kan bekijken is een VIP? Een vip status moest op de site verdienen, net als Soulbreaker met zijn muziek voor ons, deze leden hebben eigenlijk niets speciaals gedaan imo. Gewoon degelijke leden zijn.

Ik denk dat dit toch een persoonlijke kwestie is.
Recycer
Recycer

Aantal berichten : 672
Woonplaats : Sint Willebrord
Registration date : 01-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

2e nieuwe VIP Empty Re: 2e nieuwe VIP

Bericht van [RR] TRDM 17.03.09 18:10

Ik houd niet van dit soort ranks..

Wordt ik nu geen VIP? Rolling Eyes



Je kan beter zoiets doen dat als mensen registreren, ze een babyface naast hun naam hebben staan, en als ze meer dan 50 posts hebben, gaat die weer weg.

Zo zou je het forum een impuls kunnen geven afro
[RR] TRDM
[RR] TRDM

Aantal berichten : 129
Leeftijd : 32
Woonplaats : Zeist/Utrecht
Crew : Sadistisch
Registration date : 29-11-08

http://coceau.hyves.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

2e nieuwe VIP Empty Re: 2e nieuwe VIP

Bericht van Smekkie 17.03.09 18:43

Recycer schreef:
Surfdude schreef:Nah niet helemaal waar, ik heb het gesprek deels gelezen. Daaruit blijkt dat PoeTskY de enigste was die het van beide kanten bekeek, vanuit mijn opzicht evenals als van de members.

Dat is een goeie eigenschap voor een VIP in mijn ogen. Iemand die iets uit meedere opzichten bekijkt. En verteld wat iemand juist wel goed doet ... kijk negatief over iemand praten is niet zo moeilijk maar probeer maar eens positief over iemand te praten.

Hij bekijkt dus iets van 2 kanten blijkt het, zulke mensen moeten we als VIP hebben ... die kijken wat members willen voor de admins mogenlijk is.

Dus iedereen die alles vanuit 2 kanten kan bekijken is een VIP? Een vip status moest op de site verdienen, net als Soulbreaker met zijn muziek voor ons, deze leden hebben eigenlijk niets speciaals gedaan imo. Gewoon degelijke leden zijn.

Ik denk dat dit toch een persoonlijke kwestie is.

Sorry dat ik zeg, maar Poetsky bekeek het helemaal niet van twee kanten.
Als je het hele gesprek hebt gelezen. (Ik vraag me af hoe je het gesprek heb kunnen lezen als je er niet bij was.) Dan zag je dat hij zei van:
"Sander = ftw".

En doordat ik er iets van zeg, in dat gesprek dat het vriendjespolitiek was. (Jij poste immers: in de trend van: Jammer dat er zo weinig met mij een waren, want die waren dan VIP.) Wordt ik eens VIP gemaakt, terwijl ik toch echt wel het forum wil helpen en het beste voor heb voor het forum.
Smekkie
Smekkie

Aantal berichten : 566
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oosteind, NB
Registration date : 23-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

2e nieuwe VIP Empty Re: 2e nieuwe VIP

Bericht van STAR Boost d'Flash 17.03.09 18:49

Mensen ik stop ermee, HardBreaker neemt het voorlopig van mij over. Insperatie bron is het filmpje van HardBreaker ... melbshuffle.com should burn ... en dutchshuffle dus ook want echte ravers hoeven geen goeie naam en geven geen advies of kritiek op anders omdat ze er niks om geven Smile

Amsterdam meeting en vakantie zijn laatste dingen die ik organiseer, ik maak geen topics meer en wens jullie veel succes.
STAR Boost d'Flash
STAR Boost d'Flash
Admin
Admin

Aantal berichten : 1446
Leeftijd : 32
Woonplaats : Harlingen, Nederland
Crew : STAR Boost
Registration date : 22-11-08

https://dutchshuffle.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

2e nieuwe VIP Empty Re: 2e nieuwe VIP

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum