29-04-2009
+3
Joerio
Cheesychu
STAR Boost d'Flash
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
29-04-2009
Weer even een verhaaltje
Hehe, dus ik en danny gingen met de bus/trein naar Amsterdam bla bla bla!
Éénmaal aangekomen om kwart voor 12 bij de Burger King op Amsterdam Centraal stonden er al een paar shufflers, hehe die waren blijkbaar beetje aan de vroege kant of niet rene? hahaha die er al vanaf kwart over 11/ half 12 ofzo stond.
Langzamer hand kwamen er meer shufflers bij één maar waar was Chunkit dan ouwe? Echt Chunkit werd helemaal plat gebeld en had die de trein gemist en had weer één vertraging en shit ^^ Dus met iedereen naar Sloterdijk gegaan. Ja eindelijk na een aantal min/uren??? kwam Chunkit ook, gelijk Chunkit en mijn box op elkaar aangesloten en shuffle maar ... Ik heb 24 mensen geteld viel beetje tegen, maar had het wel verwacht. Dus volgende keer niet aanmelden als je ook niet komt
We hebben geen last van mensen gehad, wel van treinen die over ons heen ramden, ik bedoel boven ons langs he! Op de meeting waren bekende gezichten maar ook nieuwe gezichten aanwezig dus dat was vet (Y)
Rond 4/5 uur gingen de meesten wel weg sommige jammer genoeg wat eerder vanwege werk etc. maarja iedereen heeft het naar zijn zin gehad i think.
Naja toen zijn we met 10 mensen naar Beverwijk gegaan, na het missen van een aantal treinen en dingen haha
Chunkit, Bon, Danny, Stefan, Chris, Alex, Joeri, Jermo, Rene en ik waren daar aanwezig, damm Chunkit heeft echt een geweldig chillen oom!
Vet gelachen en lekker gegeten, toen was het rond 8/9 uur wel weer tijd om allemaal naar huis te vertrekken hehe ...
Dat was het dagje volgens mij wel zo'n beetje Wil je meer weten? Jammer dan, had je er maar bij moeten zijn
Volgende keer beter
Greetz Sander
Foto's staan in Gallery, check het in de menu balk (Zit nu op mijn max. met uploaden van foto's kunnen niet meer bij dus daarom maak ik nog een foto topic ofzo
Mijn vids die mensen kunnen gebruiken voor meeting vids en shit zijn hier te downloaden, nog niet ge-edit
http://www.megaupload.com/?d=HDREOLKD
Hehe, dus ik en danny gingen met de bus/trein naar Amsterdam bla bla bla!
Éénmaal aangekomen om kwart voor 12 bij de Burger King op Amsterdam Centraal stonden er al een paar shufflers, hehe die waren blijkbaar beetje aan de vroege kant of niet rene? hahaha die er al vanaf kwart over 11/ half 12 ofzo stond.
Langzamer hand kwamen er meer shufflers bij één maar waar was Chunkit dan ouwe? Echt Chunkit werd helemaal plat gebeld en had die de trein gemist en had weer één vertraging en shit ^^ Dus met iedereen naar Sloterdijk gegaan. Ja eindelijk na een aantal min/uren??? kwam Chunkit ook, gelijk Chunkit en mijn box op elkaar aangesloten en shuffle maar ... Ik heb 24 mensen geteld viel beetje tegen, maar had het wel verwacht. Dus volgende keer niet aanmelden als je ook niet komt
We hebben geen last van mensen gehad, wel van treinen die over ons heen ramden, ik bedoel boven ons langs he! Op de meeting waren bekende gezichten maar ook nieuwe gezichten aanwezig dus dat was vet (Y)
Rond 4/5 uur gingen de meesten wel weg sommige jammer genoeg wat eerder vanwege werk etc. maarja iedereen heeft het naar zijn zin gehad i think.
Naja toen zijn we met 10 mensen naar Beverwijk gegaan, na het missen van een aantal treinen en dingen haha
Chunkit, Bon, Danny, Stefan, Chris, Alex, Joeri, Jermo, Rene en ik waren daar aanwezig, damm Chunkit heeft echt een geweldig chillen oom!
Vet gelachen en lekker gegeten, toen was het rond 8/9 uur wel weer tijd om allemaal naar huis te vertrekken hehe ...
Dat was het dagje volgens mij wel zo'n beetje Wil je meer weten? Jammer dan, had je er maar bij moeten zijn
Volgende keer beter
Greetz Sander
Foto's staan in Gallery, check het in de menu balk (Zit nu op mijn max. met uploaden van foto's kunnen niet meer bij dus daarom maak ik nog een foto topic ofzo
Mijn vids die mensen kunnen gebruiken voor meeting vids en shit zijn hier te downloaden, nog niet ge-edit
http://www.megaupload.com/?d=HDREOLKD
Laatst aangepast door Sanderu Sekai op 01.05.09 20:12; in totaal 1 keer bewerkt
Re: 29-04-2009
ja het was echt super
mooi verhaal klopt echt precies
super post weer Sander!
mooi verhaal klopt echt precies
super post weer Sander!
Cheesychu- Aantal berichten : 361
Leeftijd : 33
Crew : [DHS]
Registration date : 03-12-08
Hehe nice topic!
Hehe het was een dag om niet te vergeten:P
Alles was super geregeld en alles ging goed en chill,
(behalve bij mij dan marja care,,)
Zal bij de volgende meeting zorgen dat ik heele voeten heb:P
Marjah Meeting was tegeak zeker nog een keer doen!
Het grappigste van de dag vond ik dnk het ijs affaire bij het restaurant dat was gwn geniaal;)
Hehe het was een dag om niet te vergeten:P
Alles was super geregeld en alles ging goed en chill,
(behalve bij mij dan marja care,,)
Zal bij de volgende meeting zorgen dat ik heele voeten heb:P
Marjah Meeting was tegeak zeker nog een keer doen!
Het grappigste van de dag vond ik dnk het ijs affaire bij het restaurant dat was gwn geniaal;)
Joerio- Aantal berichten : 170
Leeftijd : 32
Registration date : 07-12-08
De meetup was echt geslaagd! Ik vond het zelfs chiller dan vorige meetings, waar er steeds wel wat fout gaat
we moeten vaker één vaste plek kiezen, hier ging gewoon niks fout
we moeten vaker één vaste plek kiezen, hier ging gewoon niks fout
holy sheit et was eght gwn een dag om niet te vergeten xD
was egt fcking chill en khad danny tog nog is goed kunnen feliciteren xD
toen ik met die ijs ervandoor ging d8en jullie zekers zoiets van wtf.... xD
en trug kwam met sterretjes xD
haha maar was egt chill ouwe
deze meeting heeft gwn alle meeting overtroffen tot nu toe xD
was fcking lijp eten was goed en en was ook goed te betalen xD *kuch kuch * xD
was egt fcking chill en khad danny tog nog is goed kunnen feliciteren xD
toen ik met die ijs ervandoor ging d8en jullie zekers zoiets van wtf.... xD
en trug kwam met sterretjes xD
haha maar was egt chill ouwe
deze meeting heeft gwn alle meeting overtroffen tot nu toe xD
was fcking lijp eten was goed en en was ook goed te betalen xD *kuch kuch * xD
Laatst aangepast door Chunkit op 02.05.09 2:08; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : spellings fout)
phahahaha ik had zo van ftw ginge jullie nog zinge ook xD haha was zkr wel vet en m oete we zeker nog keer doen met die 10 mensen jij echt zo zeker weten dat ik niet moet helpen zeker weten jaa echt zeker xD en toen was je later ineens toch weg haha zkr wel lol daarzoo
Danny- Aantal berichten : 414
Leeftijd : 34
Crew : H.A.R.D.T.R.I.P
Registration date : 22-11-08
Soortgelijke onderwerpen
» 25-01-2009 hoe zit dat nu?
» 25-01-2009 Foto's
» eindhoven meetup 5 juli 2009
» 29-04-2009 Royal splash swimming and dance party
» 25-01-2009 Foto's
» eindhoven meetup 5 juli 2009
» 29-04-2009 Royal splash swimming and dance party