DutchShuffle
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Crew Secties

4 plaatsers

Ga naar beneden

Het is vet als crews hun eigen sectie op het forum kunnen aanvragen?

Crew Secties I_vote_lcap53%Crew Secties I_vote_rcap 53% 
[ 23 ]
Crew Secties I_vote_lcap19%Crew Secties I_vote_rcap 19% 
[ 8 ]
Crew Secties I_vote_lcap28%Crew Secties I_vote_rcap 28% 
[ 12 ]
 
Totaal aantal stemmen : 43
 
 

Crew Secties Empty Crew Secties

Bericht van STAR Boost d'Flash 17.05.09 19:30

Hey,

Hoe zou het zijn als een crew zijn eigen sectie aan kon vragen op het forum? Dit is dan meer bedoeld voor de wat grotere crews. Crews die iedereen kan joinen, altans met wat regeltjes hier en daar natuurlijk!

Greetz Sander


Laatst aangepast door [RR] Sander PLUR op 19.05.09 15:02; in totaal 1 keer bewerkt
STAR Boost d'Flash
STAR Boost d'Flash
Admin
Admin

Aantal berichten : 1446
Leeftijd : 32
Woonplaats : Harlingen, Nederland
Crew : STAR Boost
Registration date : 22-11-08

https://dutchshuffle.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Crew Secties Empty Re: Crew Secties

Bericht van Zooka 17.05.09 20:02

Met crew sections deel je de mensen alleen maar verder in hokjes in, geef je mensen zonder crew het gevoel dat ze moeten joinen om meer fun te hebben. Hoeveel "actieve" crews zijn er trouwens op dit forum? Alleen Rising Rockerz geloof ik, dus dat wordt een section waar alleen RR members op mogen, terwijl dit forum al niet zo groot is...
Zooka
Zooka

Aantal berichten : 119
Leeftijd : 31
Woonplaats : Belgium
Registration date : 03-02-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Crew Secties Empty Re: Crew Secties

Bericht van STAR Boost d'Flash 17.05.09 20:09

Nee, denk dat je er naast zit. Het forum is open voor iedereen, alleen worden er dan dingen besproken over de crews en kan iedereen daar gewoon op reageren XD

Ook lijkt het mij gewoon leuk om crews iets meer te stimuleren, ik zelf vind crews heel leuk. Word je band met andere crew members hechter van wat kan leiden tot real life frieds. Net zo als dat Joeri en Jermo hier van het zomer een paar dagen bij mij komen chillen.
STAR Boost d'Flash
STAR Boost d'Flash
Admin
Admin

Aantal berichten : 1446
Leeftijd : 32
Woonplaats : Harlingen, Nederland
Crew : STAR Boost
Registration date : 22-11-08

https://dutchshuffle.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Crew Secties Empty Re: Crew Secties

Bericht van Zooka 17.05.09 20:34

Hmm, maar in de crew section is er nu al een verbod op commenten in topics over crews waar je zelf niet in zit?..

Je hebt overigens helemaal geen crew nodig om goed overeen te komen met mensen die je online leert kennen. Dat gaat gewoon vanzelf als het klikt. Daarbij ben ik er vrij zeker van dat je met de meeste mensen uit Rising Rockerz helemaal niet zo'n hechte band hebt.

En dan vraag ik me nog steeds af welke andere crews een sectie krijgen naast RR?
Zooka
Zooka

Aantal berichten : 119
Leeftijd : 31
Woonplaats : Belgium
Registration date : 03-02-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Crew Secties Empty Re: Crew Secties

Bericht van Chunkit 18.05.09 2:22

nahjah ik vind et opzich wel een goed idee voor degene die in een crew zitten en voor de gene die er niet in zitten want dan kun je up to date zijn van de latest crews welke crews en of er een meeting binnen die crew word gehouden Smile

tis wel een strak plan Wink
Chunkit
Chunkit

Aantal berichten : 450
Leeftijd : 32
Woonplaats : Breda
Crew : H.A.R.D.T.R.I.P
Registration date : 29-12-08

http://azn-dragon.hyves.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Crew Secties Empty Re: Crew Secties

Bericht van //HC//Guillaume 18.05.09 18:24

Nah, niet echt mijn ding. Een forum is een plaats waar mensen juist samen over dingen kunnen praten en dingen te weten komen. Als je het forum gaat indelen in secties krijg je eigenlijk gewoon vele associale groepjes en heb je na een tijdje geen forum meer maar meerdere fora same in één forum. Het is ook al een nadeel voor diegene die niet een crew zitten, je kan moeilijk iedereen in jouw crew nemen omdat ze dan mee mogen posten in die bepaalde crewsectie. Sommige crew hebben ook weinig memebers (zoals ik) en dan heb je er eigenlijk weinig aan. Ik zou gewoon het forum houden zoals het nu is. Smile
//HC//Guillaume
//HC//Guillaume

Aantal berichten : 431
Leeftijd : 30
Registration date : 29-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Crew Secties Empty Re: Crew Secties

Bericht van Zooka 18.05.09 20:41

Chunkit schreef:nahjah ik vind et opzich wel een goed idee voor degene die in een crew zitten en voor de gene die er niet in zitten want dan kun je up to date zijn van de latest crews welke crews en of er een meeting binnen die crew word gehouden Smile

tis wel een strak plan Wink
Nog een voorbeeld waarom een aparte crew sectie zo associaal is: meetings binnen een crew. Ik weet dat dat heel erg leuk kan zijn, maar zoiets bespreek je imo gewoon onder mekaar, niet op een algemeen forum waar iedereen mee kan lezen.

Up to date blijven van de "latest crews" kan gewoon in de crew sectie die er nu al is...

En dan vraag ik me nog steeds af hoeveel actieve crews hier op het forum zijn die zo'n eigen sectie nodig zouden hebben?
Zooka
Zooka

Aantal berichten : 119
Leeftijd : 31
Woonplaats : Belgium
Registration date : 03-02-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Crew Secties Empty Re: Crew Secties

Bericht van Chunkit 19.05.09 1:11

Zooka schreef:
Chunkit schreef:nahjah ik vind et opzich wel een goed idee voor degene die in een crew zitten en voor de gene die er niet in zitten want dan kun je up to date zijn van de latest crews welke crews en of er een meeting binnen die crew word gehouden Smile

tis wel een strak plan Wink
Nog een voorbeeld waarom een aparte crew sectie zo associaal is: meetings binnen een crew. Ik weet dat dat heel erg leuk kan zijn, maar zoiets bespreek je imo gewoon onder mekaar, niet op een algemeen forum waar iedereen mee kan lezen.

Up to date blijven van de "latest crews" kan gewoon in de crew sectie die er nu al is...

En dan vraag ik me nog steeds af hoeveel actieve crews hier op het forum zijn die zo'n eigen sectie nodig zouden hebben?

najah.... der zit een punt aan ook al geef ik et liever niet toe....

maar ik neem aan dat de waarheid nou eenmaal hard is
Chunkit
Chunkit

Aantal berichten : 450
Leeftijd : 32
Woonplaats : Breda
Crew : H.A.R.D.T.R.I.P
Registration date : 29-12-08

http://azn-dragon.hyves.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Crew Secties Empty Re: Crew Secties

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum