DutchShuffle
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Copy Cat goed of slecht?

+6
Danny
Zooka
Phr33P0wn@g3
Re-Style
//HC//Guillaume
STAR Boost d'Flash
10 plaatsers

Ga naar beneden

Copy Cat goed of slecht? Empty Copy Cat goed of slecht?

Bericht van STAR Boost d'Flash 21.06.09 22:18

Zoals de topic al zegt, is een copy cat zijn goed op slecht?
Hiermee bedoel ik, is het goed om iets over te nemen van iemand anders?

Ik denk dat het niet uit maakt, zolang je maar van de muziek geniet want daar gaat het allemaal om. Wil je je eigen style dan betekend dat vaak ook dat je wat meer aandacht zoekt toch? Altans wel zo logisch toch, kan je zeggen van check ik heb mijn eigen style! ...
STAR Boost d'Flash
STAR Boost d'Flash
Admin
Admin

Aantal berichten : 1446
Leeftijd : 32
Woonplaats : Harlingen, Nederland
Crew : STAR Boost
Registration date : 22-11-08

https://dutchshuffle.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Copy Cat goed of slecht? Empty Re: Copy Cat goed of slecht?

Bericht van //HC//Guillaume 22.06.09 14:15

Iedereen heeft wel een eigen stijl, maar om een eigen stijl te kunnen creëren moet je ooit ergens beginnen IMO. Ik heb er niets op tegen als iemand bewegingen overneemt om daaruit een eigen stijl te ontwikkelen, maar kvind het wel dom als iemand bewegingen over neemt om op een bepaalde shuffler te lijken.
//HC//Guillaume
//HC//Guillaume

Aantal berichten : 431
Leeftijd : 30
Registration date : 29-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Copy Cat goed of slecht? Empty Re: Copy Cat goed of slecht?

Bericht van Re-Style 22.06.09 17:50

//HC//Guillaume schreef:Iedereen heeft wel een eigen stijl, maar om een eigen stijl te kunnen creëren moet je ooit ergens beginnen IMO. Ik heb er niets op tegen als iemand bewegingen overneemt om daaruit een eigen stijl te ontwikkelen, maar kvind het wel dom als iemand bewegingen over neemt om op een bepaalde shuffler te lijken.

Second that Smile
Re-Style
Re-Style

Aantal berichten : 768
Leeftijd : 29
Woonplaats : Eindhoven
Registration date : 03-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Copy Cat goed of slecht? Empty Re: Copy Cat goed of slecht?

Bericht van STAR Boost d'Flash 22.06.09 18:23

Ja oke maar dan ben je alweer zo bezig van, ik moet zo goed worden als hem of haar. Kijk ik vind dat je best een style mag overnemen als je op die manier van de muziek geniet. Zolang het maar niet word gedaan om op iemand te lijken.
STAR Boost d'Flash
STAR Boost d'Flash
Admin
Admin

Aantal berichten : 1446
Leeftijd : 32
Woonplaats : Harlingen, Nederland
Crew : STAR Boost
Registration date : 22-11-08

https://dutchshuffle.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Copy Cat goed of slecht? Empty Re: Copy Cat goed of slecht?

Bericht van Phr33P0wn@g3 22.06.09 19:14

Mensen stellen zelf hun doelen. ik koppel dingen overnemen terug naar school..

Op school moet je soms oude ideeën van andere klassen/jaren over nemen omdat je het soms niet red, net als met huiswerk, je kopieert het... en je bent klaar..

dit ook met hier dit onderwerp


je kopieert in principe alles van elkaar... de basis, draais en kicks... maar je geeft er net je eigen twist aan.. dus iedereen is toch uniek in dat opzicht
Phr33P0wn@g3
Phr33P0wn@g3

Aantal berichten : 335
Leeftijd : 33
Woonplaats : Valkenswaard
Crew : Droog, zeer zeer droog
Registration date : 11-03-09

http://www.robkuh1990.hyves.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Copy Cat goed of slecht? Empty Re: Copy Cat goed of slecht?

Bericht van Zooka 23.06.09 13:52

//HC//Guillaume schreef:Iedereen heeft wel een eigen stijl, maar om een eigen stijl te kunnen creëren moet je ooit ergens beginnen IMO. Ik heb er niets op tegen als iemand bewegingen overneemt om daaruit een eigen stijl te ontwikkelen, maar kvind het wel dom als iemand bewegingen over neemt om op een bepaalde shuffler te lijken.
Exactly my thoughts about it Smile

Phr33P0wn@g3 schreef:Mensen stellen zelf hun doelen. ik koppel dingen overnemen terug naar school..

Op school moet je soms oude ideeën van andere klassen/jaren over nemen omdat je het soms niet red, net als met huiswerk, je kopieert het... en je bent klaar..

dit ook met hier dit onderwerp


je kopieert in principe alles van elkaar... de basis, draais en kicks... maar je geeft er net je eigen twist aan.. dus iedereen is toch uniek in dat opzicht
Dat is nu net het iritante met copycats: die doen namelijk zo hun best dat er (bijna) geen verschil meer is, zo doet 99% van de shufflers in Maleisië tegenwoordig de stijl van Speedodevo, en toen Francis F@%K yea pt 3 releasete begon iedereen plots zo te shufflen.

Daarmee, Sander, zie ik jouw standpunt juist omgekeerd: mensen gaan een volledige stijl overnemen omdat die stijl (bv. Francis, Mikki) heel veel succes heeft bij het publiek, dus impress.
Daar tegenover staan mensen die hun eigen stijl ontwikkelen, out of the box denken zonder zich teveel van het publiek aan te trekken (wat natuurlijk niet wil zeggen dat zo'n stijl er slecht uitziet!), maar dus meer express. Natuurlijk is er altijd een gezonde dosis impress aanwezig, anders kan je net zo goed staan springen in plaats de moeite te doen om te leren shufflen.

Daarbij wil ik nog zeggen dat evolutie in een stijl onmogelijk is zonder ruimdenkende mensen. Shuffle zou er anders nooit uitgezien hebben zoals nu.
Zooka
Zooka

Aantal berichten : 119
Leeftijd : 31
Woonplaats : Belgium
Registration date : 03-02-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Copy Cat goed of slecht? Empty Re: Copy Cat goed of slecht?

Bericht van //HC//Guillaume 24.06.09 0:56

Er zullen altijd mensen blijven die gaan proberen door een bepaalde ''goede'' shuffler te lijken door hetzelfde raving gear te gaan kopen die die bepaalde shuffler in die vid draagt maar dat draait altijd uit in een bigge fail.

Er is helemaal niets origineels aan, aan 10 keer op youtube dezelfde Francis of enige andere shuffler zien, daar hebbe mensen die juist beginnen met shufflen en videos willen zien om bij te leren niets aan. Het is veel leuker als je begint met shuffle en je vids op youtube kan zien waarin er juist verschillende stijlen zijn. U stijl zal altijd wel het meeste weghebben van de stijl (VB. stomping, main streem, ...) die jij het liefst ziet.

Iemand verdient het meeste respect als hij een eigen stijl heeft! Smile
//HC//Guillaume
//HC//Guillaume

Aantal berichten : 431
Leeftijd : 30
Registration date : 29-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Copy Cat goed of slecht? Empty Re: Copy Cat goed of slecht?

Bericht van Danny 24.06.09 11:08

ik neem ook wel sommige dingen over maar dat is gwn om het aan te leren uiteindelijk doe ik het tofh wel weer iets anders ofzo Razz k hoef niet helemaal een francis stijl fzo kijk oke ik doe zijn handmove maar boeiend xD Razz
Danny
Danny

Aantal berichten : 414
Leeftijd : 34
Woonplaats : wieringerwerf
Crew : H.A.R.D.T.R.I.P
Registration date : 22-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Copy Cat goed of slecht? Empty Re: Copy Cat goed of slecht?

Bericht van Phantom 22.10.09 17:02

Het is gewoon heel simpel kijk kleine dingen over nemen is niet zo erg zo als af en toe een kick of een spin zolang je maar niet de hele stijl overneemt zodat je precies op iemand lijkt want dan ben je gewoon dom bezig maarjah das mijn mening ik weet niet hoe het verder met jullie zit
Phantom
Phantom

Aantal berichten : 50
Leeftijd : 32
Woonplaats : Deventer
Crew : 1 - 2 Polizei!
Registration date : 22-10-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Copy Cat goed of slecht? Empty Re: Copy Cat goed of slecht?

Bericht van Faulty Perfection 20.05.10 18:29

Mojo Jojo schreef:Zoals de topic al zegt, is een copy cat zijn goed op slecht?
Hiermee bedoel ik, is het goed om iets over te nemen van iemand anders?

Ik denk dat het niet uit maakt, zolang je maar van de muziek geniet want daar gaat het allemaal om. Wil je je eigen style dan betekend dat vaak ook dat je wat meer aandacht zoekt toch? Altans wel zo logisch toch, kan je zeggen van check ik heb mijn eigen style! ...

Copy en costumize.


je kopieert in principe alles van elkaar... de basis, draais en kicks... maar je geeft er net je eigen twist aan.. dus iedereen is toch uniek in dat opzicht

Aye uiteindelijk is het wat je er zelf van will maken, bijvoorbeeld houd ik mijn bovenlichaam zo still mogelijk. pure footwork.
Faulty Perfection
Faulty Perfection

Aantal berichten : 89
Leeftijd : 33
Woonplaats : Opheusden - Gelderland.
Crew : Ninjaconventioncenter
Registration date : 20-05-10

http://Melbshuffle.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Copy Cat goed of slecht? Empty Re: Copy Cat goed of slecht?

Bericht van Danny 20.05.10 19:46

eigenlijk moet je het zelf weten ookal copy je iemand zen stijl als je zelf maar lekker rockt imo : ) daar gaat het toch om Razz ^^
Danny
Danny

Aantal berichten : 414
Leeftijd : 34
Woonplaats : wieringerwerf
Crew : H.A.R.D.T.R.I.P
Registration date : 22-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Copy Cat goed of slecht? Empty Re: Copy Cat goed of slecht?

Bericht van Recycer 21.05.10 18:06

Als je iemands hele stijl over neemt, dan vind ik het echt niet kunnen,
maar bepaalde moves, dat doet iedereen (:
Recycer
Recycer

Aantal berichten : 672
Woonplaats : Sint Willebrord
Registration date : 01-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Copy Cat goed of slecht? Empty Re: Copy Cat goed of slecht?

Bericht van Re-Style 21.05.10 19:30

Recycer schreef:Als je iemands hele stijl over neemt, dan vind ik het echt niet kunnen,
maar bepaalde moves, dat doet iedereen (:

Sterker nog, als je het niet zou doen kan je niet shufflen
Re-Style
Re-Style

Aantal berichten : 768
Leeftijd : 29
Woonplaats : Eindhoven
Registration date : 03-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Copy Cat goed of slecht? Empty Re: Copy Cat goed of slecht?

Bericht van Swatcher 08.07.10 15:30

Iedereen zal wel in het begin toen hij/zij net begon met shuffelen wat bewegingen hebben overgenomen. Ook al waren het maar kleine bewegingen..
Je deed dat gewoon omdat het er dan nog wel redelijk uit zag Razz en pas later ontwikkel jij je eigen stijl en blijft er niks over van de stijl die je eerst had. Of juist weer wel... een combi
Maar dat is bij iedereen verschillend, maar precies wat danny zegt. Als je er maar fun in hebt ^^ dan maakt het echt niks uit.
Swatcher
Swatcher

Aantal berichten : 107
Leeftijd : 36
Woonplaats : West-Graftdijk
Crew : H.A.R.D.T.R.I.P
Registration date : 15-12-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Copy Cat goed of slecht? Empty Re: Copy Cat goed of slecht?

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum