Fake Compilations
+8
Styre
Danny
Recycer
Bonn
Janos
Astadocil
Joerio
STAR Boost d'Flash
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Fake Compilations
Ik was toch geschokt na de compilation van Indoow ... ze denken nergens om maar ook dan ook echt nergens ... gewoon filmpjes van youtube jatten en voor eigen compilation gebruiken.
Wat ik ervan vind: Ik vind het een schending van Copyright, je mag niet filmpjes jatten zonder het te vragen. Voor een compilation moeten filmpjes ingezonden worden en niet zomaar van YouTube worden gehaald.
Het lijkt wel alsof in eens iedereen een dutch shuffle compilation wil maken, dit forum zou er al één veel eerder beginnen daar niet van. Maar Indoow en Revan zijn gewoon wedstrijdje aan het doen lijkt het wel, ik wil hem eerder af hebben en bla bla bla ... Ik krijg het gevoel dat iedereen wat arrogant begint te worden. Iedereen die altijd de beste willen zijn, ze vergeten waar de Melbourne Shuffle om draait.
Mensen gebruik je verstand eens.
Wat ik ervan vind: Ik vind het een schending van Copyright, je mag niet filmpjes jatten zonder het te vragen. Voor een compilation moeten filmpjes ingezonden worden en niet zomaar van YouTube worden gehaald.
Het lijkt wel alsof in eens iedereen een dutch shuffle compilation wil maken, dit forum zou er al één veel eerder beginnen daar niet van. Maar Indoow en Revan zijn gewoon wedstrijdje aan het doen lijkt het wel, ik wil hem eerder af hebben en bla bla bla ... Ik krijg het gevoel dat iedereen wat arrogant begint te worden. Iedereen die altijd de beste willen zijn, ze vergeten waar de Melbourne Shuffle om draait.
Mensen gebruik je verstand eens.
Re: Fake Compilations
Wat ik ervan vind: Ik vind het een schending van Copyright, je mag niet filmpjes jatten zonder het te vragen. Voor een compilation moeten filmpjes ingezonden worden en niet zomaar van YouTube worden gehaald
Jaah idd , ik ben het met je eens hoor. Zulke dingen kan je niet zomaar van youtube halen, en helemaal niet zonder te vragen zoiets heet Copyright dan mag het allen met toesteming van de huidige eigenaar.
Als je een compilations wil maken dan hangt het er van af wat de mensen die je erin wil hebben ervooral van vinden. Als ze het goed vinden om erin te komen dan kunnen ze je een video poste die je kan gebruiken mar als ze niet willen helaas dan niet dan houd het op.
enjah ik weet dit word vaker opdeze manier gedaan , maar zo hoort het niet!.
Joerio- Aantal berichten : 170
Leeftijd : 32
Registration date : 07-12-08
een beetje tegenstrijdig zal k t maar noemen, ik ben het met jullie eens maar wat betreft de copiright klopt het niet hoor die mensen gooien hun vids op internet zodat iedereen ze kan zien, niks copiright, dan zul je wat betreft het forum strakke regels moeten maken nog een tip: denk je niet dat het een ramp wordt als iedereen voor een nieuwe vid een nieuw topic opent? maak gewoon een x aantal topic met bepaalde categorien etc
Astadocil- Aantal berichten : 58
Leeftijd : 33
Registration date : 09-12-08
op youtube als je je filmpje eropzet beschik jij het copyright mensen mogen er niet stukken uitknippen en gebruiken
Janos- Aantal berichten : 989
Leeftijd : 31
Crew : droog
Registration date : 03-12-08
Klopt, omdat ik gelijk heb haat Indoow ofzo mij ... vertelde die op msn maar what ever. Wij weten wel beter toch!
oke^^ ook weer wat geleerd
Astadocil- Aantal berichten : 58
Registration date : 09-12-08
ben wel beetje met D'Flash (coolenaam)eens
uumh maare, ja over die compilation he het is best wel fake want het is een DUTCH compilation togg ? maare er zitte wel paar belgen bij, bwhaha
en yes over copyright and shit, is beetje moeilijk er over te praten. wat wel en niet moet, maar wat ik wel kan vertellen is dat hij vids steelt, ik bedoel ik upload my vid zodat, mensen kunne zien, niet hoe goed ik ben, maar ben ik nou beter geworden of niet. of wat heb ik aldie tijd gedaan. practise ? uumh...
maar om terug tegaan op 'hij steelt vid ' is wel beetje waar want hij heeft niks aan me gevraagd en misschien wil ik helemaal niet dat hij dat clipje gebruikt. O.o misschien heb ik een andere betere vid voor hem. maar hoedan ook. als mense mijn vid gebruik voor een compilation. voel ik me wel special, from the inside. : P eerlijk is eerlijk,
but anyways, melbourne shuffle moet je niet zien: proberen de beste/beroemd tet zijn, zolang jij maar 'enjoy ' is het goed want er zijn altijd mense die beter zijn dan jij bwhahahaha Bigmilan FTW lol
uumh maare, ja over die compilation he het is best wel fake want het is een DUTCH compilation togg ? maare er zitte wel paar belgen bij, bwhaha
en yes over copyright and shit, is beetje moeilijk er over te praten. wat wel en niet moet, maar wat ik wel kan vertellen is dat hij vids steelt, ik bedoel ik upload my vid zodat, mensen kunne zien, niet hoe goed ik ben, maar ben ik nou beter geworden of niet. of wat heb ik aldie tijd gedaan. practise ? uumh...
maar om terug tegaan op 'hij steelt vid ' is wel beetje waar want hij heeft niks aan me gevraagd en misschien wil ik helemaal niet dat hij dat clipje gebruikt. O.o misschien heb ik een andere betere vid voor hem. maar hoedan ook. als mense mijn vid gebruik voor een compilation. voel ik me wel special, from the inside. : P eerlijk is eerlijk,
but anyways, melbourne shuffle moet je niet zien: proberen de beste/beroemd tet zijn, zolang jij maar 'enjoy ' is het goed want er zijn altijd mense die beter zijn dan jij bwhahahaha Bigmilan FTW lol
Bonn- Aantal berichten : 91
Leeftijd : 34
Crew : Droog
Registration date : 27-11-08
Als jij het op youtube plaatst, mag er gedaan mee worden wat je wilt.
Als jij het publiek zet, toon jij het aan de hele wereld, wat wil zeggen dat je jouw movie ook beschikbaar stelt aan de wereld.
Youtube doet hiet niets aan, weet het zeker :]
Als jij het publiek zet, toon jij het aan de hele wereld, wat wil zeggen dat je jouw movie ook beschikbaar stelt aan de wereld.
Youtube doet hiet niets aan, weet het zeker :]
Recycer- Aantal berichten : 672
Registration date : 01-12-08
Bon schreef:ben wel beetje met D'Flash (coolenaam)eens
inderdaad big milan ftw xD
Danny- Aantal berichten : 414
Leeftijd : 34
Crew : H.A.R.D.T.R.I.P
Registration date : 22-11-08
Bedankt Bon ^^,
Like you people see, er zijn meer mensen het met mij eens dan on eens ...
Dat is de enigste conclusie die ik wilde trekken.
Like you people see, er zijn meer mensen het met mij eens dan on eens ...
Dat is de enigste conclusie die ik wilde trekken.
TOPIC SUMMARY:
WORDS WORDS WORDS
Copyright bla bla wedstrijd bla bla eerder compilation bla bla
WORDS WORDS WORDS.
Dit is een zeik topic IMO.
Door hier over een topic te maken verlaag je je tot het niveau van Revan en die andere.
WORDS WORDS WORDS
WORDS WORDS WORDS.
Door hier over een topic te maken verlaag je je tot het niveau van Revan en die andere.
Styre- Aantal berichten : 136
Registration date : 28-11-08
xD lekker roddelen over revan en indo in dit topic ofzo -.-''Styre schreef:TOPIC SUMMARY:
WORDS WORDS WORDS
WORDS WORDS WORDS.
ze hebbe wel gelijk met dat copyright.. maarja als er mensen zijn die dat niet willen dan krijgen ze die vanzelf wel op hun dak als die het filmpje hebben gezien
Ramón- Aantal berichten : 102
Registration date : 22-11-08
Styre schreef:TOPIC SUMMARY:
WORDS WORDS WORDS
WORDS WORDS WORDS.
Ik vind het ook maar gezeur.
Want volgens mij staat er officieel geen copyright op een youtube vid (maar dat kan ook mijn onwetendheid zijn)
Re-Style- Aantal berichten : 768
Leeftijd : 30
Jullie mogen het dan wel gezeik vinden, maar ik wil gewoon de mening van anderen weten dat is waarom ik deze topic gestart ben.
Styre 's motivation
Recycer- Aantal berichten : 672
Registration date : 01-12-08
hehe lol^ XD.
maar ik vind dat je het eerst moet vragen aan de persoon, om het filmpje te mogen gebruiken.
maar ik vind dat je het eerst moet vragen aan de persoon, om het filmpje te mogen gebruiken.
Cheesychu- Aantal berichten : 361
Crew : [DHS]
Recycer schreef:Styre 's motivation
I will, next time a thread like this comes up ok
Styre- Aantal berichten : 136
Registration date : 28-11-08
Het is idd wel fout om vids te van youtube te downloade, maar wnr iemand dan in zo'n Dutch Shuffle Compilation zit is die wel tevreden dat hij erin zit
//HC//Cedric- Aantal berichten : 76
Registration date : 30-12-08
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: