Interviews :)
+6
Stanleyy
Phr33P0wn@g3
//HC//Guillaume
Janos
Smekkie
STAR Boost d'Flash
10 plaatsers
DutchShuffle :: Algemeen :: Forum
Pagina 1 van 1
Willen we interviews van bekende artiesten op het forum?
Re: Interviews :)
Ik heb zelf gestemd op nee, omdat ik ze zelf niet zou kijken.
Smekkie- Aantal berichten : 566
Leeftijd : 33
Registration date : 23-11-08
miss kan je interviews doen met mensen op et forum? das interessanter denk ik
Janos- Aantal berichten : 989
Leeftijd : 31
Crew : droog
Registration date : 03-12-08
Chillage schreef:miss kan je interviews doen met mensen op et forum? das interessanter denk ik
Haha, dat lijkt me wel komisch! =D XD
Smekkie- Aantal berichten : 566
Leeftijd : 33
Registration date : 23-11-08
Kvind interviews van members van dit forum totaal nutteloos IMO. Volgens mij heeft niemand er iets aan als je weet dat hij dat draagt, doet, ... Over die artiesten is wel een goed idee, maar het past niet in het plaatje van dit forum. Interviews met artiesten ligt verre van MS IMO!Chillage schreef:miss kan je interviews doen met mensen op et forum? das interessanter denk ik
//HC//Guillaume- Aantal berichten : 431
Registration date : 29-12-08
Mischien kan k wel wat dj's bij halen me neef is was dj namelijk en heeft contact met bepaalde dj's soals noisecontrollerz enso en dj Ruthless ( jhah is jumpstyle dj boeit nie xD )
[RR] Stanleyyz
[RR] Stanleyyz
Stanleyy- Aantal berichten : 66
Leeftijd : 30
Registration date : 25-01-09
Zinloos imo, zijn genoeg andere fora waar je interviews kunt vinden..
Is ook geen producer/DJ forum dit..
Is ook geen producer/DJ forum dit..
Zooka- Aantal berichten : 119
Registration date : 03-02-09
Lol, XD er zijn niet altijd lui die allemaal forums af gaan zoeken en er de hele dag achter gaan zitten ... effe snel dutchshuffle checke en dan ben ik weer weg. zo denken sommige ook, waaronder ikzelf. Dus je kan beter wat leuke dingen op het forum hebben, interviews gaan over de dj's en ik denk toch echt wel dat dj's ergens iets te maken hebben met de melbourne shuffle anders was er geen muziek om op te shuffle zowat lol. Dus ik denk dat interviews juist goed op zijn plek zijn hier.
ik zou het weleens willen zien
wat dacht je van een goed voorbeeld dat je alvast op het forum neer plempt zodat we kunnen zien wat de bedoeling is?
wat dacht je van een goed voorbeeld dat je alvast op het forum neer plempt zodat we kunnen zien wat de bedoeling is?
Ik heb net trouwens na zitten denken (op de plee, fk yeah inspiratiemomentjes!)
Je kan ook netzoiets als op hyves doen, dan open je een forum met een lijstje vragen over shufflen (bijv: Hoelang shuffle je al? Heb je ook shufflemates? Zo ja, wie? Welk nummer shuffle je het liefst op?) en daar laat je iedereen die vragen beantwoorden, zo kom je ook wel kewle dingen over elkaar te weten!
Je kan ook netzoiets als op hyves doen, dan open je een forum met een lijstje vragen over shufflen (bijv: Hoelang shuffle je al? Heb je ook shufflemates? Zo ja, wie? Welk nummer shuffle je het liefst op?) en daar laat je iedereen die vragen beantwoorden, zo kom je ook wel kewle dingen over elkaar te weten!
[RR] TRDM schreef:Ik heb net trouwens na zitten denken (op de plee, fk yeah inspiratiemomentjes!)
Just start a topic then !
Recycer- Aantal berichten : 672
Registration date : 01-12-08
Nice idee , maybe kan jij dat idee voortzetten? Is leuk als members ook iets doen en niet alleen moderators en admins
DutchShuffle :: Algemeen :: Forum
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: