DutchShuffle
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Old Skool, New Skool, Softstyle, Hardstyle en Pure Melbourne Shuffle?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Old Skool, New Skool, Softstyle, Hardstyle en Pure Melbourne Shuffle? Empty Old Skool, New Skool, Softstyle, Hardstyle en Pure Melbourne Shuffle?

Bericht van STAR Boost d'Flash 26.06.09 15:57

Old Skool, New Skool, Softstyle, Hardstyle en Pure Melbourne Shuffle?

WTF,

voor mij is er alleen maar Old Skool en de stijl van nu ...
Dit vind ik dan ook nergens op slaan, oke het laat wel wat verschillende stijlen van personen zien maar niet dat je het kan indelen per stijl naar mijn mening. Trouwens op het eind Pure Melbourne Shuffle? Het is voor mij gewoon Old skool en vet Razz



Laatst aangepast door [RR] Sander PLUR op 27.06.09 10:10; in totaal 1 keer bewerkt
STAR Boost d'Flash
STAR Boost d'Flash
Admin
Admin

Aantal berichten : 1446
Leeftijd : 32
Woonplaats : Harlingen, Nederland
Crew : STAR Boost
Registration date : 22-11-08

https://dutchshuffle.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Old Skool, New Skool, Softstyle, Hardstyle en Pure Melbourne Shuffle? Empty Re: Old Skool, New Skool, Softstyle, Hardstyle en Pure Melbourne Shuffle?

Bericht van Phr33P0wn@g3 26.06.09 17:04

het ziet er wel nice uit, alleen ik zie ook geen verschil

tis net als met gabber: frenchcore, early, hard, speed, terror etc

maar denk bedoelen ze meer van: de generatie die het doet en de manier van bewegen (oudbollig of strak)
Phr33P0wn@g3
Phr33P0wn@g3

Aantal berichten : 335
Leeftijd : 33
Woonplaats : Valkenswaard
Crew : Droog, zeer zeer droog
Registration date : 11-03-09

http://www.robkuh1990.hyves.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Old Skool, New Skool, Softstyle, Hardstyle en Pure Melbourne Shuffle? Empty Re: Old Skool, New Skool, Softstyle, Hardstyle en Pure Melbourne Shuffle?

Bericht van //HC//Guillaume 27.06.09 0:29

Ik zie tussen alles stijlen wel verschil behalve tussen Oldschool & Pure Melbourne Shuffle. Die zien er voor mij zo goed als hetzelfde uit. Ze hadden beter ipv Pure Melbourne Shuffle nog MAS style gepakt, wat op zich ook nog een heel aparte en andere stijl is. Smile
//HC//Guillaume
//HC//Guillaume

Aantal berichten : 431
Leeftijd : 30
Registration date : 29-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Old Skool, New Skool, Softstyle, Hardstyle en Pure Melbourne Shuffle? Empty Re: Old Skool, New Skool, Softstyle, Hardstyle en Pure Melbourne Shuffle?

Bericht van Re-Style 27.06.09 9:59

Ik zie ook gewoon verschil, ik vind alleen dat ze bij sommige foute voorbeelden hebben gebruikt (zoals bij softstyle)
Re-Style
Re-Style

Aantal berichten : 768
Leeftijd : 29
Woonplaats : Eindhoven
Registration date : 03-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Old Skool, New Skool, Softstyle, Hardstyle en Pure Melbourne Shuffle? Empty Re: Old Skool, New Skool, Softstyle, Hardstyle en Pure Melbourne Shuffle?

Bericht van //HC//Guillaume 27.06.09 20:39

Ik vind persoonlijk dat je het kan indelen in 3 verschillende stijlen:

1. Oldschool
2. Newschool
3. MAS-style

Ik vind dat we softstyle en hardstyle bij de Newschool moge rekenen! Smile
//HC//Guillaume
//HC//Guillaume

Aantal berichten : 431
Leeftijd : 30
Registration date : 29-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Old Skool, New Skool, Softstyle, Hardstyle en Pure Melbourne Shuffle? Empty Re: Old Skool, New Skool, Softstyle, Hardstyle en Pure Melbourne Shuffle?

Bericht van Zooka 28.06.09 20:01

Zo'n indeling is onmogelijk te maken vanuit ons standpunt. Niemand van ons is ooit in Melbourne geweest, laat staan dat we er 20 jaar geleden bij waren om het ontstaan mee te maken. Wat is oldskool dan? De shuffle zoals die was 2005-2006? Kan zoiets al oldskool genoemd worden? Of moet met oldskool de shuffle eind jaren 80 bedoeld worden? Als oldskool de shuffle is van 2006, dan is Pae ook zo goed als oldskool, terwijl Pae eigenlijk hardstyle doet, maar Mikki wordt ook beschouwd als hardstyle, terwijl hij overduidelijk newskool danst. En "softstyle" wordt ook gezien als newskool, terwijl het op Melbshuffle.com wordt gezien als de oorspronkelijke shuffle, dus oldskool.

En als je MAS-style als aparte stijl gaat rekenen kun je oneindig doorgaan, is immers gewoon een van de vele stijlen in Melbourne shuffle, overused geraakt door kindjes die hun idool willen kopiëren.

Conclusion: er zijn zodanig veel interpretaties dat er zo goed als geen juiste indeling mogelijk is, de dans verschilt van persoon tot persoon, is afhankelijk van de muziek waarop wordt geshuffled...
Zooka
Zooka

Aantal berichten : 119
Leeftijd : 31
Woonplaats : Belgium
Registration date : 03-02-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Old Skool, New Skool, Softstyle, Hardstyle en Pure Melbourne Shuffle? Empty Re: Old Skool, New Skool, Softstyle, Hardstyle en Pure Melbourne Shuffle?

Bericht van //HC//Guillaume 28.06.09 21:19

Zooka schreef:Zo'n indeling is onmogelijk te maken vanuit ons standpunt. Niemand van ons is ooit in Melbourne geweest, laat staan dat we er 20 jaar geleden bij waren om het ontstaan mee te maken. Wat is oldskool dan? De shuffle zoals die was 2005-2006? Kan zoiets al oldskool genoemd worden? Of moet met oldskool de shuffle eind jaren 80 bedoeld worden? Als oldskool de shuffle is van 2006, dan is Pae ook zo goed als oldskool, terwijl Pae eigenlijk hardstyle doet, maar Mikki wordt ook beschouwd als hardstyle, terwijl hij overduidelijk newskool danst. En "softstyle" wordt ook gezien als newskool, terwijl het op Melbshuffle.com wordt gezien als de oorspronkelijke shuffle, dus oldskool.

En als je MAS-style als aparte stijl gaat rekenen kun je oneindig doorgaan, is immers gewoon een van de vele stijlen in Melbourne shuffle, overused geraakt door kindjes die hun idool willen kopiëren.

Conclusion: er zijn zodanig veel interpretaties dat er zo goed als geen juiste indeling mogelijk is, de dans verschilt van persoon tot persoon, is afhankelijk van de muziek waarop wordt geshuffled...
me ander woorden: tis nogal dom om zo'n vids te maken! lol!
//HC//Guillaume
//HC//Guillaume

Aantal berichten : 431
Leeftijd : 30
Registration date : 29-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Old Skool, New Skool, Softstyle, Hardstyle en Pure Melbourne Shuffle? Empty Re: Old Skool, New Skool, Softstyle, Hardstyle en Pure Melbourne Shuffle?

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum