Shuffle les?
+2
Chunkit
STAR Boost d'Flash
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Shuffle les?
Ja ja,
Wat vinden jullie ervan als mensen les gaan geven in real life, gewoon in je eigen stad zeg maar dat je een plek regelt en les gaat geven. Want let op om les te kunnen geven heb je dus leerlingen nodig die je krijgt door middel van promotie wat weer word gezien als commercieel?
Wat vinden jullie ervan als mensen les gaan geven in real life, gewoon in je eigen stad zeg maar dat je een plek regelt en les gaat geven. Want let op om les te kunnen geven heb je dus leerlingen nodig die je krijgt door middel van promotie wat weer word gezien als commercieel?
Re: Shuffle les?
nah niet perse tis gwn meer voor de fun maar ik zou et liever niet willen hebben omdat ik te lui bent das ten eerste en ik hoef geen mensen die zich shufflers gaan noemen en alles gaan verpesten door alleen maar zogenaamd les gehad te hebben en uitsloven na tuurlijk et is natuurlijk wel lachen gwn af en toe in een club of een kroegje gwn voor de fun te gaan doen maar meer niet (en bij meetings natuurlijk xD )
Laatst aangepast door Chunkit op 11.10.09 14:25; in totaal 1 keer bewerkt
Is les nodig bij zulke simpele moves?
Denk het niet, wij hier hebben het ALLEMAAL via youtube geleerd, dus ik denk dat op les alleen maar kleine koters komen die het niet lukt. Voor tips kun je ook diverse fora afspeuren.
Denk het niet, wij hier hebben het ALLEMAAL via youtube geleerd, dus ik denk dat op les alleen maar kleine koters komen die het niet lukt. Voor tips kun je ook diverse fora afspeuren.
Recycer- Aantal berichten : 672
Registration date : 01-12-08
Klopt maar kijk die lessen is voor het plezier, na een paar lessen is het gewoon gezellig samen shuffle ... dat is goed in mijn ogen.
Leer je toch kennen? XD net als dat jij mij en alle andere shufflers ook hebt leren kennen en meetings nu toch gezellig zijn hehe
jah maar dit is anders wij kende et al xD maar de mensen die et gaan leren neit
doordat wij meetings organisere = om te improve
lessen = om te leren
mijn mening is : van mij zou et niet te hoeven want ik heb geen behoefte aan nepperds
doordat wij meetings organisere = om te improve
lessen = om te leren
mijn mening is : van mij zou et niet te hoeven want ik heb geen behoefte aan nepperds
krijg je nepperds idd, als mensen intresseh ebben kunnen ze het vragen als ze het zien.
En anders vinden ze het heus wel hoor
En anders vinden ze het heus wel hoor
Chagall- Aantal berichten : 584
Leeftijd : 30
Registration date : 11-02-09
les vind ik zelf een beetje overdreven.. het is toch voor lol, en iedereen leert het op z'n eigen manier. en als het les komt, ziet het er zo standaart uit.
gr. Luna
gr. Luna
luna- Aantal berichten : 153
Leeftijd : 30
Registration date : 09-12-08
je hoeft niet nepperts te krijgen, zoals bijvoorbeeld mensen die alleen de dans gewoon vet vinden, alleen dan niet in de scene zitten en met hardstyle enzo
je kan tenslotte ook wel goed shufflen op house
dus Sander; zullen we iets oprichten in friesland? xd
je kan tenslotte ook wel goed shufflen op house
dus Sander; zullen we iets oprichten in friesland? xd
Dezibel- Aantal berichten : 35
Crew : you
Registration date : 27-11-08
Ja is goed Dezibel (A) haha, was al van plan om te beginnen met les geven hoor, ik bedoel hoeveel mensen die heb je nou in FRIESDLAND die het kunnen verpesten haha ... ze doen het ook al bij so you think you can dance toch
Soortgelijke onderwerpen
» Melbourne Shuffle Website
» Reminder) We shuffle for fun.
» The Shuffle Kings
» Hardstylen of Shuffle?
» shuffle is dit sireus?
» Reminder) We shuffle for fun.
» The Shuffle Kings
» Hardstylen of Shuffle?
» shuffle is dit sireus?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: