Reminder) We shuffle for fun.
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Reminder) We shuffle for fun.
Ok,
Ik weet dat er de laatste tijd veel commerciele crap rondom de Mshuffle is bijgekomen.
DJ Jean / scooter for example. Dit is bij velen "veteran" shufflers in het verkeerde keelgat geschoten.
Niet alleen omdat ze het proberen te hypen, maar ook omdat het vele "Tb" zou aantrekken. En de hele Scene een bad image geven.
Met all deze punten ben ik het eens. maar wat het ook brengt is Communitys, Mensen die elkaar meschien nooit zouden aanspreken. Meetings met Friends and people that share the same interest, having fun whit eachother and sometimes giving the crow a nice show.
Hell i even know a couple that met trough the Shuffle community.
You see, de shuffle is oud. jaren 80 oud, All die jaren ging het om 1 ding. Rocken, gewoon lekker uit je dak gaan op je favo Trance/hardcore/hardstyle w/e track. And party's alleen of met je matey's
And the shuffle stopped being underground when this compilation hit youtube.
When we the shufflers decided to make community's
So instead of going "Zomg hes shufflin in public!" or bashing people that post vids after having seen this or any other comp less then 5 min ago. Or whining about crews. Etc.
Teach them.
The only thing that matters is that people need to have fun doing the shuffle, or any other dance for that matter. Because if it stops being fun.
Why bother?
Ik weet dat er de laatste tijd veel commerciele crap rondom de Mshuffle is bijgekomen.
DJ Jean / scooter for example. Dit is bij velen "veteran" shufflers in het verkeerde keelgat geschoten.
Niet alleen omdat ze het proberen te hypen, maar ook omdat het vele "Tb" zou aantrekken. En de hele Scene een bad image geven.
Met all deze punten ben ik het eens. maar wat het ook brengt is Communitys, Mensen die elkaar meschien nooit zouden aanspreken. Meetings met Friends and people that share the same interest, having fun whit eachother and sometimes giving the crow a nice show.
Hell i even know a couple that met trough the Shuffle community.
You see, de shuffle is oud. jaren 80 oud, All die jaren ging het om 1 ding. Rocken, gewoon lekker uit je dak gaan op je favo Trance/hardcore/hardstyle w/e track. And party's alleen of met je matey's
And the shuffle stopped being underground when this compilation hit youtube.
When we the shufflers decided to make community's
So instead of going "Zomg hes shufflin in public!" or bashing people that post vids after having seen this or any other comp less then 5 min ago. Or whining about crews. Etc.
Teach them.
The only thing that matters is that people need to have fun doing the shuffle, or any other dance for that matter. Because if it stops being fun.
Why bother?
Laatst aangepast door Faulty Perfection op 21.05.10 1:27; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : typo)
Re: Reminder) We shuffle for fun.
Gelukkig dat ik t al wist, maar 't is soms ontmoedigend om de nieuwelingen het te leren xD
Dit soort topics hebben we al heel vaak gehad.
Forums zijn goed na mijn mening, zolang ze maar niet teveel in het zon licht komen te staan. Net als dat wij geen .nl hebben. We zijn nog lekker klein en de meesten kennen elkaar onderhand wel een beetje.
De meeste mensen kan het hier allemaal niet meer zoveel schelen van het
TB en commerciële gedoe. Als iemand TB wil zijn moet hij of zij dat lekker zelf weten, wij besteden er in ieder geval geen tijd meer aan.
Al tijden roepen we dat het te commercieel wordt, maar eerlijk gezegd merk ik er niets van. Altans er zijn wel wat nieuwe members gekomen laatste tijd, maar commercieel noemen kan ik het niet ... niet in Nederland in ieder geval
Agree or Disagree?
Forums zijn goed na mijn mening, zolang ze maar niet teveel in het zon licht komen te staan. Net als dat wij geen .nl hebben. We zijn nog lekker klein en de meesten kennen elkaar onderhand wel een beetje.
De meeste mensen kan het hier allemaal niet meer zoveel schelen van het
TB en commerciële gedoe. Als iemand TB wil zijn moet hij of zij dat lekker zelf weten, wij besteden er in ieder geval geen tijd meer aan.
Al tijden roepen we dat het te commercieel wordt, maar eerlijk gezegd merk ik er niets van. Altans er zijn wel wat nieuwe members gekomen laatste tijd, maar commercieel noemen kan ik het niet ... niet in Nederland in ieder geval
Agree or Disagree?
Agreed, daarom zei ik dus ook dat het soms ontmoedigend is, als mensen TB willen doen laat ze lekker ze hebben er wss wel lol mee dus ja :' )
Ik denk dat shuffle uiteindelijk wel erg bekend word.
De shuffle is namelijk al bekend, Ik blijf me verbazen hoeveel mensen de Melbourne Shuffle eigenlijk kent. alleen (gelukkig) is een groot deel veel te lui om het te leren
De shuffle is namelijk al bekend, Ik blijf me verbazen hoeveel mensen de Melbourne Shuffle eigenlijk kent. alleen (gelukkig) is een groot deel veel te lui om het te leren
Re-Style- Aantal berichten : 768
Leeftijd : 30
Registration date : 03-12-08
Idd je hebt gelijk. Ik vraag soms ook wel eens of zij het kennen. Vaak krijg ik het antwoord dat ze er wel eens is van gehoort hebben of juist niet. Sommige vinden het er dan weer gaaf uit zien en andere weer niet. Maar degene die het willen leren... ja ik waarschuw hun dan alvast dat je het niet binnen een week onder de knie hebt.Re-Style schreef:Ik denk dat shuffle uiteindelijk wel erg bekend word.
Meestal proberen ze het dan maar dan houdt het na een maandje echt op... alleen de echte Die hards blijven over en die zien de fun erin.
Ik denk zelf dat shuffle niet echt een hype zal worden aangezien je lang op de dans moet oefenen voordat je de basics goed onder de knie hebt.
Sommige geloven daar niet in ( dat je er zo lang over doet ) en gaan gauw al veel te snel nieuwe dingen uitproberen. En dat zie je terug in hun shuffle... De mensen die het snappen en de tijd voor hun shuffle nemen die krijgen uiteindelijk het meeste respect.
Ok ik ga een beetje offtopic.. maar mijn mening hierover is dat het niet echt een hype zal worden. Zie het gewoon zo.. Jumpen had je in 1 dag onder de knie.. Shuffle heb je pas in 2 maanden ( elke dag practice ) redelijk onder de knie.
Swatcher- Aantal berichten : 107
Leeftijd : 37
Crew : H.A.R.D.T.R.I.P
Registration date : 15-12-09
Soortgelijke onderwerpen
» shuffle?? xD
» Shuffle les?
» Rocking of Melbourne Shuffle?
» hoe waneer en waar shuffle jij?
» Hardstylen of Shuffle?
» Shuffle les?
» Rocking of Melbourne Shuffle?